Nintendo Network ID HJÄLP!

Permalänk

Nintendo Network ID HJÄLP!

Hallå där, i går så formaterade jag mitt Wii U och skulle sedan länka tillbaka mitt Network ID men nu kommer det bara upp "Nintendo network id already linked", hur fan går man tillväga när det här kommer upp? :S. Tack på förhand Mvh Viktor.

Visa signatur

Whazzaaaaah

Permalänk
Medlem

Är du säkert på att ditt ID inte redan är länkat mot ditt WiiU. Googlade lite på ditt problem och någon rekommenderade att kolla i inställningar i eshop, man behöver visst plocka bort ID't där med.

Permalänk
Hedersmedlem

@Virrcopski *Bump raderad*

Observera att vi inte tillåter bumpning/meninglösa inlägg.

Citat:

§1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna.
§4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Skrivet av Virrcopski:

Ingen som kan hjälpa eller vet hur man ska gå tillväga ?!

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av xlr8:

Är du säkert på att ditt ID inte redan är länkat mot ditt WiiU. Googlade lite på ditt problem och någon rekommenderade att kolla i inställningar i eshop, man behöver visst plocka bort ID't där med.

ID:t är länkat till min Wii U, men efter jag formaterade den så kan jag inte logga tillbaka in på mitt ID för det står att det redan blivit länkat till en Wii U =(.

Visa signatur

Whazzaaaaah