Permalänk
Medlem

Killer network manager problem

Jag ska formatera om datorn och vill inte installera moderkorts drivers med Killer Network Manager (har bara haft problem med den). Så jag skulle behöva hjälp med hur jag installera drivers utan Killer Network Manager, jag har laddat ner just den drviern utan men den har ingen setup och kommer inte ihåg hur jag installerar utan setup(har gjort det tidigare en gång). Någon som är kunnig på detta?

Operativsystem: Microsoft Windows 10 och senaste drivrutinerna
Processor: Intel Core i7 4790K 4GHz, 8MB
Processorkylare: Corsair Hydro H75
Moderkort: MSI Z97 GAMING 3
Minne: Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600MHz VENGEANCE LP
Grafikkort: ZOTAC GeForce GTX 980 AMP! Omega
Hårddisk: ADATA SSD Premier Pro SP900 256GB
Nätaggregat:EVGA Supernova G2 750W

Permalänk

tror det bara ska vara att leta upp nätverkskortet i device manager och välja updatera drivrutin och från guiden blädra dig fram till mappen med drivaren.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jovinski:

Jag ska formatera om datorn och vill inte installera moderkorts drivers med Killer Network Manager (har bara haft problem med den). Så jag skulle behöva hjälp med hur jag installera drivers utan Killer Network Manager, jag har laddat ner just den drviern utan men den har ingen setup och kommer inte ihåg hur jag installerar utan setup(har gjort det tidigare en gång). Någon som är kunnig på detta?

Operativsystem: Microsoft Windows 10 och senaste drivrutinerna
Processor: Intel Core i7 4790K 4GHz, 8MB
Processorkylare: Corsair Hydro H75
Moderkort: MSI Z97 GAMING 3
Minne: Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600MHz VENGEANCE LP
Grafikkort: ZOTAC GeForce GTX 980 AMP! Omega
Hårddisk: ADATA SSD Premier Pro SP900 256GB
Nätaggregat:EVGA Supernova G2 750W

Om du inte kan ladda ner endast drivers från deras hemsida, så kan du, när du installerar, se om du kan välja anpassad installation. Där brukar man kunna bocka i/ur det man vill ha/inte ha. Välj då bara drivers.

Visa signatur

.