Permalänk
Medlem

Obsidian 350D

Hej,

Är det någon som vet om Corsair har slutat tillverka 350D utan fönster? Verkar vara helt slut när man kollar prisjakt.
Modellen med fönster verkar också börjat sina.

Visa signatur

Signatur: Signatur

Permalänk
Medlem

På Corsair's hemsida finns bägge modellerna kvar, återförsäljarna kanske inte tar hem dem om efterfrågan gått ner.

Visa signatur

Gigabyte Z170X-Gaming 7 | Intel Core i7 6700K | Corsair Hydro Series H150i med 6st LL120 RGB| Corsair Dominator Platinum RGB DDR4 32Gb 3000MHz | Nvidia RTX2080Ti Founders Edition 11Gb | Corsair Force MP500 240 Gb m.2, 2 x Corsair Force LE200 480Gb | Corsair Obsidian 500D RGB SE med 1st LL120 & 2st LL140 RGB fläktar | Corsair RM850i | Asus ROG Swift PG279Q+Asus PB277Q | Corsair Commander PRO | Corsair Lightning Node PRO + 10 ledstrips | Corsair Virtuoso SE | Corsair ST100 | Corsair K100 RGB | Corsair Dark Core RGB PRO | Corsair iCUE LT100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krokarn:

På Corsair's hemsida finns bägge modellerna kvar, återförsäljarna kanske inte tar hem dem om efterfrågan gått ner.

Ja precis, du har förmodligen rätt.
Lite synd att då jag tycker 350D är ett perfekt chassi i storlek och funktion.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Signatur: Signatur

Permalänk
Medlem

Lika bra det, du. Haft chassit sen det kom. Lite utav en eko-kammare rent allmänt, och med tiden började hårddiskvaggorna "stelna" eller något för nu hör man alla vibrationer väldigt klart och tydligt. Tom funderat på att plocka ut hårddiskarna helt och hållet. Lampan för power har dessutom blivit riktigt svagt.

2/5. Läckert ur förpackning, mediokert i längden. FD Define Mini som jag köpte till andra burken har varit mycket trevligare.

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av ruberts:

Hej,

Är det någon som vet om Corsair har slutat tillverka 350D utan fönster? Verkar vara helt slut när man kollar prisjakt.
Modellen med fönster verkar också börjat sina.

Vi har fortfarande kvar 350D, sen att inte så många butiker tar in den längre är en annan sak tyvärr.

Skrivet av Teddis:

Lika bra det, du. Haft chassit sen det kom. Lite utav en eko-kammare rent allmänt, och med tiden började hårddiskvaggorna "stelna" eller något för nu hör man alla vibrationer väldigt klart och tydligt. Tom funderat på att plocka ut hårddiskarna helt och hållet. Lampan för power har dessutom blivit riktigt svagt.

2/5. Läckert ur förpackning, mediokert i längden. FD Define Mini som jag köpte till andra burken har varit mycket trevligare.

Har du garanti kvar så kan jag hjälpa dig få trasiga delar utbytta.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan