Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk
Medlem

Blev ett fynd för min del igår, en till grill till samlingen. En begagnad Weber Original Kettle Premium 57cm med överdrag i nyskick för 400 pix!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av running_wild:

https://i.imgur.com/cqumU54.jpg

Blev ett fynd för min del igår, en till grill till samlingen. Weber 57cm med överdrag i nyskick för 400 pix!

Det var fanimej billigt !! vart ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@running_wild: Grymt pris!

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Det var fanimej billigt !! vart ?

Var nog otydlig i inlägget, den är begagnad men i nyskick! Hittade den i den lokala köp och sälj gruppen på fb. Han nämnde något i stil med att "väldigt många" hade kontaktat honom efter mig.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

@running_wild: Nej då, inga otydligheter. Varför skulle man nämna att den var i nyskick om den inte var begagnad.
Mycket fin grill iaf!

Visa signatur

| MSI Z170A GAMING M7 | Intel Core i7-6700K | be quiet! Pure Rock | ASUS GeForce GTX 970 | 2x8GB Kingston HyperX Fury Black DDR4 | Corsair RM750X | 2x 850-EVO SSD 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Hmm, hade varit frän och ha!

Börjat samla vodkaflaskor

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Äntligen har jag investerat i ett vitrinskåp, passade även på att sätta i lite LED belysning!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk

Äntligen kom skärmen och datorn i sign!

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

@hunkaboy86:
Bästa skärmen du kan få idag!
Bra köp!

Permalänk

Och en bild på nya datorn, ser helt genomskinlig ut , @Inet har gjort ett riktigt bra jobb

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av running_wild:

https://i.imgur.com/TB4TL6A.jpg

Äntligen har jag investerat i ett vitrinskåp, passade även på att sätta i lite LED belysning!

Är på jakt efter något liknande. Vart finns detta?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Är på jakt efter något liknande. Vart finns detta?

Hemnes vitrinskåp
Finns på IKEA, bara köpa valfri LED-belysning till

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av running_wild:

Hemnes vitrinskåp
Finns på IKEA, bara köpa valfri LED-belysning till

Grymt, tack!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

En Surface Pro till sambon som hon ska ha och köra photoshop på, jag fick en liten kylfläns och kylpasta. Får nu tillbaka min NUC som jag ska ha till ett litet projekt Jag har även en STOR CPU-kylare på ingång

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Pimpat upp min hoj lite. Tidigare hade jag enbart en billig plastlåda baktill, men nu har det bytts utr till två nya Givi E21 sidolådor, och en Hepco & Becker Xplorer 45 i Aluminium baktill. Blev också ett större motorskydd och lite wrap till det, och som tårta på allt fick jag privilegiet att betala 600:- för det enda ryggstöd som passar min låda.

Gick på 5.5k allt som allt, plus några timmars arbete med all montering (och komma på hur allt skulle monteras till att börja med). Oerhört nöjd dock med det nya utseendet på motorcykeln.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Medlem

Helt ok.

Lamphållare för backljus...som inte är sönderrostad.

Nu när EGG inte kostar 2000kr längre (~500kr nu) så slänger jag min..."privatkopia", idag. NEO för att jag hann inte spela klart det innan jag sålde allt + att det är 60fps.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Livsnjutare 😎

Längesedan som tusan jag gjorde en sådan här video utav "mitt senaste inköp" (även om jag köpt flertalet saker..)
Kände att det var dags!

Denna film är helt skapad och redigerad på en iPhone, fullt ut.
Appen som använts för att klippa ihop sakerna är det helt fria programmet iMovie från Apple.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Costum Loop inc

Nytt godis till burken

Har lite mer grejer som ska komma nästa vecka reservoar, dye, kulventil etc..

Perfekt inför höstens tråkiga väder

Permalänk
Medlem

Hade helt missat att Rebuild of Evangelion 3.33 hade kommit ut på Blu ray, var ju ändå fem år sedan filmen kom ut på bio. Synd dock att fodralet är såpass mycket annorlunda från dom två första filmerna.

Nu när Wii U är på väg bort kändes det som att det är dags att komplettera samlingen, släpptes inte så värst många spel men några till godbitar finns det att köpa

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Skaffade lite prylar för att omvandla min Surface Pro 4 till en HTPC (gamla HTPC:n har självdött).

En Surface Dock med AC, 4st USB, Gigabit LAN, ljuduttag, och 2st Mini Displayport (2 195:-).

En Mini Displayport till HDMI-kabel (299:-).

Och slutligen ett nytt tangentbord, ett Logitech K830 (729:-).

Allt funkar som det ska med undantag för ljudet, kör därför Mini Displayport till HDMI-kabeln direkt i Surfacen istället för i dockan och då är allt klockrent.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av lord_tito:

Nu när Wii U är på väg bort kändes det som att det är dags att komplettera samlingen, släpptes inte så värst många spel men några till godbitar finns det att köpa
http://forumbilder.se/G9ITL/img-20170913-183035.jpg

Jag köpte också Captain Toad för att lira med ungarna, de är tokiga i mario och allt därtill.
Har du något spel till Wii U att rekommendera ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag köpte också Captain Toad för att lira med ungarna, de är tokiga i mario och allt därtill.
Har du något spel till Wii U att rekommendera ?

Det finns flera bra spel att lira med ungarna för Wii U. Dessa brukar jag spela tillsammans med min 5-åring.

Super Mario 3D World
Mario Kart 8
New Super Mario Bros. U
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD (mest att jag spelar och han tittar på)
Yoshi's Woolly World
Paper Mario: Color Splash
Kirby and the Rainbow Curse

På min inköpslista så har jag kvar:
Splatoon
Super Smash Bros for Wii U
Bayonetta
Hyrule Warriors
Super Mario Maker

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Nokia 8, äntligen en Nokia utan WindowsPhone.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drivknuten:

https://i.imgur.com/meJBBlC.jpg

Nokia 8, äntligen en Nokia utan WindowsPhone.

Härligt! Visste inte att man kunde få tag på den än!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator nr.1
CPU:R7 5800X GPU:RX 5700 Pulse MEM:16GiB 3600CL16 OS:Win 10 Pro Chassi:O11 Dynamic Mini
Dator nr.2
CPU:R5 1600X GPU:Powercolor RX 5600XT MEM:16GiB 3200CL16 OS:Win 10 Pro Chassi: Ghost S1 mkII, Pangea
Bärbar: Microsoft Surface Pro4

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnkeN:

Härligt! Visste inte att man kunde få tag på den än!

Skickades från m.sweclockers.com

Den har funnits sen den 9:e sept, var bara in på närmsta Elgiganten/phonehouse och plockade ute en.
Priset på 5600:- känns uppfriskande efter att ha sett vad en Note 8/Iphone X kostar.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem

Det är officiellt, jag är en hipster.
Första nyreleasen jag köpt på flera år, på vinyl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drivknuten:

https://i.imgur.com/meJBBlC.jpg

Nokia 8, äntligen en Nokia utan WindowsPhone.

Trevligt! Hur är den?

Pris och rent Android lockar även om den saknar vissa andra trevliga funktioner.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Trevligt! Hur är den?

Pris och rent Android lockar även om den saknar vissa andra trevliga funktioner.

Jo men jag gillar den, den upplevda byggkvaliteten känns hög, skärmen är bra och ordentligt ljusstark, fingeravtrycksläsaren funkar bra jämfört med den på min Lenovo ZUK2. Kameran har jag inte testat så mycket men dom få bilder jag har tagit så verkar den vara helt ok.

Den rena androiden gör att man alltid har de senaste säkerhetsuppdateringarna (redan fått 2st uppdateringar), samt att man bör vara bland de första med Android O.

Sedan det viktigaste att den har NokiaTune som ringsignal

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk

fail

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060