Silverstone lanserar chassit Redline RL06

Permalänk
Melding Plague

Silverstone lanserar chassit Redline RL06

Tillverkaren Silverstone lanserar nu en ny chassimodell i företagets Redline-serie i form av RL06, ett instegschassi tillverkat i stål med gott om utrymme för kylning.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Är de bara jag som hoppas på något nice LJUDDÄMPAT chassit på CES eller snart?
Allt är RGB, fönster, härdat glass bara nu känns de som.

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt om detta chassi höjer min ögonbryn precis. Inget stöd för 360 rad? Ingen ljuddämpning? Så vilken grupp lämpar sig chassit till förutom den med mindre budget? För då finns ju betydligt bättre alternativ. Och särskilt snyggt vet jag väl inte om det är heller. Typiskt 2016 års looken liksom.

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

Mer utsug än insug? Jag föredrar att ha fläktar i botten istl för toppen

Permalänk
Medlem

Tänker dom aldrig uppfylla min önskan om en uppdaterad utgåva av FT02?
Anyway, to much lights!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Kommer det någon uppdaterad FT03 Fortress?

Permalänk
Medlem

Synd att inte 280mm-radiatorer får någon kärlek.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Varken 280/360mm kompatibilitet trots 3 fläktar ?

Permalänk
Inaktiv

Alltså, är det geometriskt okänsliga som skapar dessa chassin?

Min tysta OCD skulle aldrig överleva att titta på datorn i mer än några sekunder innan jag börjar störa mig något fruktansvärt på fronten.

Permalänk

Alltså vad har alla tillverkare emot 140mm fläktar/radiatorer? Eller är det bara jag som fått för mig att dessa är överlägsna?
Phanteks och Fractal Design är dock bra men inte felfria.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Är det bara jag som tycker att fläktarna ser ut som hakkors på bildmaterialet? I övrigt känns det mest som ett p12-chassi, men man verkar få rätt mycket för pengarna iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det var länge sedan nu ni gjorde en chassi recension. Förr kändes det som om det var en i veckan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.