Permalänk
Medlem

Uncooking witcher 3 mod tools

Jag har tänkt modda i witcher 3 men jag har fastnat på "Uncooking" delen. Jag får några error och sen står det "wcc operation failed" efter jag skrivit in wcc_lite uncooking...
Koden jag har skrivit är:
C:\Users\Daniel Skoglund\Desktop\Witcher 3 Mod Tools\bin\x64> dir

wcc_lite uncook -indir="C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Witcher 3"\content -outdir="C:\Program Files"\uncooked\ -imgfmt=tga

Har troligen gjort nått fel men kan inte komma på vad det är. Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Jag kan inte programmering eller modda witcher men jag tycker det ser fel ut med citat-tecknen i sökvägarna. Ska inte -indir flaggan peka hela vägen ner i undermappen? alltså så det blir ...\The Witcher 3\content" och likadant på -outdir alltså såhär: -outdir="C:\Program Files\uncooked\"

Kanske ett tips

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurk:

Jag kan inte programmering eller modda witcher men jag tycker det ser fel ut med citat-tecknen i sökvägarna. Ska inte -indir flaggan peka hela vägen ner i undermappen? alltså så det blir ...\The Witcher 3\content" och likadant på -outdir alltså såhär: -outdir="C:\Program Files\uncooked\"

Kanske ett tips

Tycker också det men tydligen ska det vara så/räcker så då man bara behöver citat tecken i början av sökvägen och efter sista mappen som innehåller ett mellanslag. Har inte testat att ha hela sökvägen innanför citattecken så ska göra det! Tack för tipset!