HTC tillkännager U Ultra – smart telefon med dubbla skärmar

Permalänk
Inaktiv

Vet inte riktigt vad jag tror om den extra skärmen men helt i glas och färgerna ser intressanta ut, speciellt vit och rosa.
Synd att man tar bort 3,5 mm kontakten bara.

Permalänk
Skrivet av S_Z:

Eh, nej det måste man inte. Inte mer än tidigare.

Jag citerade "måste" av en viss anledning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik356b:

Jag citerade "måste" av en viss anledning.

Ja men hela ditt inlägg är ju poänglöst eftersom det inte har blivit mer nödvändigt att köpa deras produkter än det var när det fanns ett hörlursuttag...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik356b:

Lite märkligt att de inte har någon bild med den lilla skärmen igång.

Jag vill påstå att Apple inte bara sköt sig i foten, utan även "sköt bort hela/halva foten".

Anledningen är att tjäna mer pengar på kringutrustning till sin telefon. För nu "måste" man köpa produkter tillverkade eller licensierade av Apple.

Skickades från m.sweclockers.com

Eller så tar man sitt förnuft till fånga och väljer en bättre tillverkare än apple.

Visa signatur

Sometimes autocorrect makes me say things I don't Nintendo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Señor Hallon:

Åfan, trodde inte de skulle släppas i Sverige. Men den kostade också 10k, inte något för mig.

Den är inte släppt i Sverige, Xiaomi-mi.se är bara en gråimportör som vilken som helst, bara att de låtsas vara officiella.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem

Ugh, inget hörlursuttag. Jag laddar ofta telefonen med en powerbank i fickan, samtidigt som jag lyssnar på ljudbok med mitt headset. Ingen telefon för mig med andra ord.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

LG v10 har exakt detta

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10