Cooler Master tillkännager nätaggregat för 11 000 kronor

Permalänk
Skrivet av serverfel:

Finns gott om folk som lyfter 100.000+ i lön i månaden. Inga problem för sådana miljonärer.

"gott om folk" jo och du tror att majoriteten av dom är teknologiskt insatta att ens veta vart de skulle skruva fast ett nätagg? Om någon hade 100000 att kasta bort på en dator så köper de tyvärr custom-byggd eller pre-built. Tror inte det finns någon marknad för det här nätagget. Finns redan mer än tillräckligt bra nätagg för mycket mindre.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

Rätt så neat nätaggregat från Cooler Master. Dock så väntar jag på 80plus Adamantium

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|> MB: MSI Z370 Tomahawk |> CPU: i5 8600K |> Kylning: Be Quiet! Pure Rock
|> RAM: KFA2/Galax HOF Extreme DDR-4000 2x8GB
|> GPU: ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC |> PSU: Corsair RM750X
|> SSD: Crucial MX500 |> Chassi: Meshify C |

Permalänk
Medlem

De driver med oss!!

Permalänk
Medlem

Tror de tävlar om förstaplats i kategorin onödigast produkt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Sett till specifikationer är den, som namnet antyder, byggd med endast japanska komponenter från tillverkaren Murata.

Uh, wut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av VresiBerba:

Vad e det som e konstigt?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RVX:

Vad e det som e konstigt?

Ja, att det med största sannolikhet står fel då jag inte kan tänka mig att samtliga komponenter, resistorer, reläer, spolar, kondensatorer, etc. är från, uh, "Murata".

Permalänk
Medlem
Skrivet av VresiBerba:

Ja, att det med största sannolikhet står fel då jag inte kan tänka mig att samtliga komponenter, resistorer, reläer, spolar, kondensatorer, etc. är från, uh, "Murata".

Får väl hoppas att dom talar sanning, skulle ju va snyggt om nån sajt fick in det och blåste dom på en punkt..." nej ni, den här delen kommer minsann från ett företag i Taiwan! "

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RVX:

Får väl hoppas att dom talar sanning, skulle ju va snyggt om nån sajt fick in det och blåste dom på en punkt..." nej ni, den här delen kommer minsann från ett företag i Taiwan! "

Tja, det räckte ju att titta på den här videon för att bekräfta att det står fel. Jag vet inte ens vad Murata är, än mindre vad för kondensatorer dom tillverkar och varför såna skulle sitta i denna apparaten.

https://youtu.be/aH50aXIz9gM?t=97

Permalänk
Avstängd

Herr Murata, har personligen själv lindat kopparspolar och motstånd och själv berett porslinpastan på dom keramiska komponenterna vilka han sedan gnidit till ofantlig hetta för att sedan låta svalna i morgondaggen av 4 jungfrur.Eller så kanske det är det sista aggregatet i hela världen,med tanke på priset,går det ju inte att köpa 2 st o få ut samma eller högre wattantal. KUKU kuku

Visa signatur

FX 9590----Sabertooth 990 FX R2.0---HyperX Fury 24Gb 1866mhz--Strider Gold 1000W-30 degrees Celsius- Still Idling-