Tre medlemmar vinner kaffe från Lindvalls

Permalänk
Melding Plague

Tre medlemmar vinner kaffe från Lindvalls

Lindvalls ringar in det nya året med att belöna tre medlemmar med varsin årsförbrukning kaffe, som de kan avnjuta för att uppnå sina perfekta kaffestunder.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Grattis till vinnarna! Kaffedarr nästa.

Permalänk
Medlem

Grattis! Knytkalas? Jag kan ta med sockerkaka

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Avstängd

Bläh, jag kom hit för att läsa om hårdvarunyheter inte få smygreklam om kaffe.

Permalänk

Vilka extremt smöriga beskrivningar Grattis!

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Vad kommer nästa gång, tävlingar om tvättmedel eller tandkräm. Låt oss slippa tävlingar från företag som inte har med hårdvara eller gaming att göra.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 3800X
RAM: Corsair Vengeance LED 16GB DDR4 3200 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Bläh, jag kom hit för att läsa om hårdvarunyheter inte få smygreklam om kaffe.

Nu kommer det där gnället om tävlingar igen. Det är fritt att både läsa och delta i tävlingarna som anordnas, så jag förstår det inte.
Jag deltog inte i denna tävling, men jag älskar kaffe och tyckte att det var kul att man kunde vinna något annat än hårdvara någon gång.
Varför gnälla på att ett företag vill ge en ett pris om de anser att bidraget man skickat in är bra nog?
Smygreklam, ja kanske. Men knappast något att bli upprörd över, då båda parter kan gynnas av det.

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Bläh, jag kom hit för att läsa om hårdvarunyheter inte få smygreklam om kaffe.

Artikelns namn borde ha skvallrat om artikelns innehåll.
Välj annan artikel så är problemet löst.

Permalänk
Jubileumsmästare

Gratulerar! Det svarta guldet slår aldrig fel.

Permalänk
Medlem

"Cravingen"? Är det det senaste tillskottet i SAOL?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

"Cravingen"? Är det det senaste tillskottet i SAOL?

Tänkte samma, förvåna mig dock inte lika mycket med tanke på vad de lagt till på senaste tiden... (facebooka etc)
Grattis till vinnarna!

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem

Varför nämns "årsförbrukning" när det bara var 24 paket det gällde?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exxovion:

Varför nämns "årsförbrukning" när det bara var 24 paket det gällde?

Kan tänka mig att det är ett genomsnitt som ligger på 24 paket. Sedan finns det självklart folk som förbrukar mer och folk som förbrukar mindre. De måste nog göra så för att slippa tattarna som påstår att de dricker extremt mycket bara för att maximera det de ska få gratis.
Räknar du 40kr paketet är det ju i alla fall 960kr som du kan lägga på annat än kaffe och det är ju alltid trevligt.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av thexps:

Artikelns namn borde ha skvallrat om artikelns innehåll.
Välj annan artikel så är problemet löst.

Det handlar inte om det du kort beskriver utan istället om vad Sweclockers.com numera har för innehåll, självklart kan man välja vad man vill läsa utifrån intresse men om ett icke relevant innehåll som kaffe börjar svämma över sajten är en ståndpunkt och åsikt relevant. Det handlar ju trots allt om Sveriges största webbplats med inriktning på datorkomponenter. Intresset bör ligga hos samtliga i redaktionen att renodla och förfina det man är bra på...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon41947:

Det handlar inte om det du kort beskriver utan istället om vad Sweclockers.com numera har för innehåll, självklart kan man välja vad man vill läsa utifrån intresse men om ett icke relevant innehåll som kaffe börjar svämma över sajten är en ståndpunkt och åsikt relevant. Det handlar ju trots allt om Sveriges största webbplats med inriktning på datorkomponenter. Intresset bör ligga hos samtliga i redaktionen att renodla och förfina det man är bra på...

Exakt min åsikt också. Sedan ser man på CES, hur fokus ligger på saker som "Kenneth gör ditten, Kenneth gör datten" I stället för att bistå djupgående och informativ mediebevakning, som de faktiskt är där för att göra.

Jämför t.ex: http://d2s91iffsebk9p.cloudfront.net/part/rendered/114261/web... (1.56s)

VS

https://www.youtube.com/watch?v=Eo1skNRW8kk (6.4s)

Och det är bara ett axplock.

Jag saknar gamla Swec! Här är en gammal goding förresten, när Jonas bjudit in Corsair på plats för Intervju:

https://www.youtube.com/watch?v=VwSKHML1P3Y

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem

Kaffe spelar storroll för dator användande, man behöver ju energi när man spelar också.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Stort grattis alla tre... se till att ha städat hemma nu

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem

Sånt missnöje! Det är ett roligt inslag i den annars väldigt teknikorienterade typen av sajt vi känner. Det är snarare så att innehållet växer, än att vi tekniknördar tappar något. Om sajten blir något mer tillgänglig för andra så växer den och kan påverka mer. Så vad finns att förlora? Inget, tycker jag.

Permalänk
Medlem

Såhär var det så snart Sweclockers rapporterade om en mobil nyhet också. Samsung G5, eller iPhone. Jag gillar att få lite bredare tekniknyheter om det inte finns några datorrelaterade nyheter att rapportera om för tillfället. Det ena tar inte bort det andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon41947:

Det handlar inte om det du kort beskriver utan istället om vad Sweclockers.com numera har för innehåll, självklart kan man välja vad man vill läsa utifrån intresse men om ett icke relevant innehåll som kaffe börjar svämma över sajten är en ståndpunkt och åsikt relevant. Det handlar ju trots allt om Sveriges största webbplats med inriktning på datorkomponenter. Intresset bör ligga hos samtliga i redaktionen att renodla och förfina det man är bra på...

Har du koll på hur många artiklar SweC har publicerat de senaste åren, och dess genomsnitt? Jag har inte det, men jag tror att det är långt fler än tidigare. Mer av allt.

Permalänk
Inaktiv

Så när är man välkommen på fika?

Permalänk
Medlem

Tycker det är roligt med ett icke-teknikföretag anordnar en tävling.

Kaffe är liksom synonymt med att sitta framför datorn.

Jobbar själv med IT sedan 8 år tillbaka, och det är måååånga kafferingar på mina kollegors skrivbord på kontoret.

Själv dricker jag inte kaffe, så vuxen har jag inte blivit ännu.

Grattis till vinnarna!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Vissa tävlingar bryr man sig inte om att vinna.
Vissa svider det när man förlorar.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Xaves:

Exakt min åsikt också. Sedan ser man på CES, hur fokus ligger på saker som "Kenneth gör ditten, Kenneth gör datten" I stället för att bistå djupgående och informativ mediebevakning, som de faktiskt är där för att göra.

Jämför t.ex: http://d2s91iffsebk9p.cloudfront.net/part/rendered/114261/web... (1.56s)

VS

https://www.youtube.com/watch?v=Eo1skNRW8kk (6.4s)

Och det är bara ett axplock.

Jag saknar gamla Swec! Här är en gammal goding förresten, när Jonas bjudit in Corsair på plats för Intervju:

https://www.youtube.com/watch?v=VwSKHML1P3Y

Tanken med alla videoklipp på extrakanalen var att visa mer från oss på CES och inte bara gömma oss bakom framsidan. Att visa mer hur vi är som personer utanför vår professionella roll. Varför det blev "Kenneth gör saker" får du skylla på @emilakered ( ) och vidareutvecklades på plats.

När det gäller produktbevakningen har inget förändrats där från tidigare år, även om detta var en ovanlig tråkig CES-mässa. Några jobbar på ett annat sätt, vilket går hem hos vissa och andra inte. Hur vi än försöker så kommer vi aldrig göra alla nöjda, vilket märks extra mycket när vi provar något nytt men vi kan inte stå och stampa i samma gamla hål i 20 år. Överlevnad kräver förändring och vi tar gärna emot tips och förslag från alla för att hamna i rätt riktning.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kenneth:

Tanken med alla videoklipp på extrakanalen var att visa mer från oss på CES och inte bara gömma oss bakom framsidan. Att visa mer hur vi är som personer utan för vår professionella roll. Varför det blev "Kenneth gör saker" får du skylla på @emilakered ( ) och vidareutvecklades på plats.

När det gäller produktbevakningen har inget förändrats där från tidigare år, även om detta var en ovanlig tråkig CES-mässa. Några jobbar på ett annat sätt, vilket går hem hos vissa och andra inte. Hur vi än försöker så kommer vi aldrig göra alla nöjda, vilket märks extra mycket när vi provar något nytt men vi kan inte stå och stampa i samma gamla hål i 20 år. Överlevnad kräver förändring och vi tar gärna emot tips och förslag från alla för att hamna i rätt riktning.

Lånar tråden lite, delvis håller jag med dig Kenneth och jag har skickat förslag på förändringar till redaktionen vid flertalet tillfällen, du skriver att ni vill prova något nytt vilket är bra, se till att hålla bra kvalitet på det ni gör bara så kommer det fungera. Med kvalitet i sammanhanget menar jag t.ex. djupgående artiklar, jämförelser, analyser och egna reflektioner kopplat till erfarenhet och datoranvändning.

En sak jag noterat är att då ni blir jämförda med NHW, som ovan av Xaves, så är ofta ert svar att typ "de gör sitt och vi vårt och det går inte att göra alla nöjda". Rimligt vore att mer bemöta och tänka till för i det här fallet med videojämförelserna var det ju tydliga skillnader i både på innehåll och bildkvalitet på reportagen. Klart att de gör sitt och ni ert, det förstår väl alla men det senaste året har NHW verkligen steppat upp sin kvalitet på sin bevakning medan ni flyttat runt och expanderat utan att det utåt sett ännu har blivit något mervärde av det. Subjektiva åsikter så klart och sammanfattat menar jag att tumma aldrig på kvaliteten och fokusera på det som ni gör bra och satsa helhjärtat på det.

En sista sak - inför frågelådorna igen!

Tack Kenneth!

Permalänk
Medlem

Grattis, Men allvarligt talat,Det där var väl ingen årsförbrukning kaffe.
Jag själv konsumerar ca 25 kg om året.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon41947:

Lånar tråden lite, delvis håller jag med dig Kenneth och jag har skickat förslag på förändringar till redaktionen vid flertalet tillfällen, du skriver att ni vill prova något nytt vilket är bra, se till att hålla bra kvalitet på det ni gör bara så kommer det fungera. Med kvalitet i sammanhanget menar jag t.ex. djupgående artiklar, jämförelser, analyser och egna reflektioner kopplat till erfarenhet och datoranvändning.

En sak jag noterat är att då ni blir jämförda med NHW, som ovan av Xaves, så är ofta ert svar att typ "de gör sitt och vi vårt och det går inte att göra alla nöjda". Rimligt vore att mer bemöta och tänka till för i det här fallet med videojämförelserna var det ju tydliga skillnader i både på innehåll och bildkvalitet på reportagen. Klart att de gör sitt och ni ert, det förstår väl alla men det senaste året har NHW verkligen steppat upp sin kvalitet på sin bevakning medan ni flyttat runt och expanderat utan att det utåt sett ännu har blivit något mervärde av det. Subjektiva åsikter så klart och sammanfattat menar jag att tumma aldrig på kvaliteten och fokusera på det som ni gör bra och satsa helhjärtat på det.

En sista sak - inför frågelådorna igen!

Tack Kenneth!

Tack för att du förtydligar och vidareutvecklar mina tankar och åsikter Robert! Jag håller med till fullo. Dessutom kan jag inte säga att Kenneths svar var direkt upplysande på själva frågan, mer ett konstaterande och försvarande -svar. Sedan har jag försökt att tipsa om förbättringar och givit förslag med bra argument tidigare, men de har bara slagits ner tyvärr, mycket p.g.a "Vi gör vårt och vi kör vårt eget race" -mentaliteten.

Sist men inte minst - "Stå och stampa i samma grop i 20 år" tänket som Kenneth framför går ju att ifrågasätta också, eftersom man inte alltid behöver utvecklas vitt och brett i olika riktningar om man från början gör något riktigt bra eller för att behålla hög kvalitet och intresset uppe. Ett exempel på det är Lombardi's Pizzeria i New York City som grundades 1905 av en Italiensk familj som invandrade i slutet på 1800 talet och är New Yorks första pizzeria. De bakar sina pizzor efter samma italienska grundrecept som när de öppnade för över 100 år sedan och har knappt ändrat på någon ting, och är än idag en av de mest populära pizzeriorna i hela New York. Med det sagt kan detta uttryck även nämnas "If it aint broken, don't fix it"

Det kan ju även vara så att Sweclockers faller inom begreppet "Kvantitet framför kvallitet" Ett exemplet på det är förgreningen och samarbetet med 99mac, FZ, VRgeeks och Geeks gaming osv samt att personal kommer och går mellan de olika enheterna kan kännas som det blir lite spretigt och plottrigt, emil förflyttning t.ex. Sedan verkar det blivit populärt med sponsorer och liknande på sweclockers vars reklam, tävlingar osv ska synas, som ytterligare gör sweclockers mer spretigt. Kaffe i all ära, och förstår att Sweclockers behöver sponsorer och finansiering, men tycker att de borde smalna av lite och fokusera mer på grunderna som gjorde sweclockers så populärt och bra, hårdvara, tester, jämförelser och sådant.

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Grundare
Skrivet av Xaves:

Tack för att du förtydligar och vidareutvecklar mina tankar och åsikter Robert! Jag håller med till fullo. Dessutom kan jag inte säga att Kenneths svar var direkt upplysande på själva frågan, mer ett konstaterande och försvarande -svar. Sedan har jag försökt att tipsa om förbättringar och givit förslag med bra argument tidigare, men de har bara slagits ner tyvärr, mycket p.g.a "Vi gör vårt och vi kör vårt eget race" -mentaliteten.

Sist men inte minst - "Stå och stampa i samma grop i 20 år" tänket som Kenneth framför går ju att ifrågasätta också, eftersom man inte alltid behöver utvecklas vitt och brett i olika riktningar om man från början gör något riktigt bra eller för att behålla hög kvalitet och intresset uppe. Ett exempel på det är Lombardi's Pizzeria i New York City som grundades 1905 av en Italiensk familj som invandrade i slutet på 1800 talet och är New Yorks första pizzeria. De bakar sina pizzor efter samma italienska grundrecept som när de öppnade för över 100 år sedan och har knappt ändrat på någon ting, och är än idag en av de mest populära pizzeriorna i hela New York. Med det sagt kan detta uttryck även nämnas "If it aint broken, don't fix it"

Det kan ju även vara så att Sweclockers faller inom begreppet "Kvantitet framför kvallitet" Ett exemplet på det är förgreningen och samarbetet med 99mac, FZ, VRgeeks och Geeks gaming osv samt att personal kommer och går mellan de olika enheterna kan kännas som det blir lite spretigt och plottrigt, emil förflyttning t.ex. Sedan verkar det blivit populärt med sponsorer och liknande på sweclockers vars reklam, tävlingar osv ska synas, som ytterligare gör sweclockers mer spretigt. Kaffe i all ära, och förstår att Sweclockers behöver sponsorer och finansiering, men tycker att de borde smalna av lite och fokusera mer på grunderna som gjorde sweclockers så populärt och bra, hårdvara, tester, jämförelser och sådant.

Intressant feedback! För mig som har ganska lång historik här och startade SweClockers kan jag fylla i med att det är lätt att glömma att SweClockers genomgått många olika faser. Två hela år för ett bra tag sedan kallades sajten för "mp3clockers" då vi nästan uteslutande testade mp3-spelare och moderkort - ingen förutom jag finns kvar från den tiden (fram till ca 2006). Kraven sen dess är skyhöga, de tester jag utförde då tillförde säkert något, men idag kan jag inte ens läsa dem på grund av kvaliteten. Vi hade till och med en redaktör som inledde varje test med sexistiska skämt eller anspelningar som uppenbarligen gick hem då.

Jag kan inte minnas en enda period genom åren då det kommit i närheten av beröm än kritik, snarare är det genomgående att det "var bättre förr" från många som väljer att yttra sig där man ser brister men det finns också en stor tyst del av communityt som också är en del av kärnan som man också måste lyssna av och ta hänsyn till. Innebär förstås inte att feedback, kritik eller höjda krav som inkommer är dålig eller förkastas, men det finns helt klart en svårighet i ledarroll av gemenskapen här att navigera igenom allt och speciellt när drivet inte är beröm för att verkligen förstå vad som är bra, och tillfredsställa alla stora grupper. Egentligen finns det inget "vi" och "ni" i planen utan det som är gemensamt är communityt och de flesta som jobbat med swec är medlemmar och vill det bästa för communityt, annars ska man inte jobba för swec öht men inte heller vara medlem. Att ifrågasätta är hur som helst bra om det är konstruktivt och får oss att tänka några varv extra även om det kanske inte upplevs så. Ingen "normal" människa tar inte åt sig.

Det är inte så att man gör förändring för förändrings skull, snarare är SweClockers på väg tillbaks till grunderna och värderingarna där communityt föddes men man måste också se att förutsättningarna inte är vad de var 1999. Emil kanske varit här hälften av tiden och kom in fortfarande våt bakom öronen, men naturligen behöver man omväxling genom åren och vara där man känner att man kan tillföra mest glädje, kunskap och nörderi. Det är knappast varken roligt eller motiverande att göra samma sak år in och ut, det tycker jag inte man ska klandras för även om jag pratar för mig själv.

Det är en spretig period (medvetet) och det är inte konstigt om man snappar upp det som medlem, men aldrig har man satt kvantitet före kvalitet och det finns heller ingen sådan motivation eller vilja. Då hade det sett helt annorlunda ut och tanken är heller inte att kombinera en massa sajter, redaktörer osv med varandra och göra en gröt av det. Tanken är att SweClockers ska kunna bli bättre för sig, men det kan helt klart komma svackor med.

Det finns heller ingen förgrening, Geeks Gaming är ett gäng medlemmar som är så sjukt engagerade och har roligt ihop att de vill göra något eget och det kan man bara uppmuntra på alla vis och hoppas att de hittar sin grej som lyfter intresset. FZ, 99mac och SweClockers kan stärka varandra på olika sätt, men de ska hållas isär som sajter. Jag kan lova att det inte var så kul att jobba ensam hemifrån 9 år i kallingarna, eller för den delen sitta instängd med Jonas och Emil i en fuktig källare som jag fyllde med insektsspray med jämna mellanrum även om datorn också gav gemenskap. Grundtanken är förbättring med fler personer som flyter runt och som kan så fruktansvärt mycket var och en men det är också en utmaning i sig när man blir många. Och det är knappast något man slår sig i bröstet för, ödmjukt hoppas jag att vi äntligen kan få mer tid till att stanna upp, förbättra och finnas i communityt.

Att "vi gör vårt och andra sitt" innebär alltså inte att man inte lyssnar på feedback, snarare handlar det om att man hellre visar förbättring genom handling när man har möjlighet. Det är lätt att dissikera vad Kenneth skriver och tolka på sitt sätt, det kommer säkert tillfällen framåt att utveckla det på och förtydliga riktningen men det återstår arbete. Självklart tycker även jag Nordichardware gör ett grymt jobb och har lyft sig själva genom att hitta sin glöd och väg framåt och om man tillsammans kan gynna intresset - bra.

I övrigt är det inte bara inifrån man förändras som community, redaktion eller företag om man vill se det så. Det sker stora yttre förändringar i omvärlden och beteenden som det gäller att ta sig igenom. SweClockers är till för communityt och hårdvaruintresserade - alla är välkomna att lämna feedback, föreslå förbättringar och om man vill engagera sig även mer finns det möjlighet för det. Hela idén bygger på att tillsammans bygga detta även om en del även har intresset som jobb. Hoppas för övrigt kunna skapa ännu fler jobb som gangnar medlemmar och likasinnade.

Förstår iallafall att det från er beskrivning upplevs som spretigt, kvantitativt och som att det är mer sponsorer än behövligt. Förstår också att SweClockers jämförs med andra (som verkligen med gör ett riktigt bra jobb) så det borde ju verkligen gynna alla att man sporrar varandra på något plan. Man får ändå nypa sig i armen ibland och njuta av att vi samlar över 300 000 läsare (mäts som webbläsare, inte individer) som ett bevis på att något är väldigt bra och det kan förstås alltid bli bättre.

PS. Jakob (annons-Jakob) ska få skäll för att han trodde att så få kilo är en årsförbrukning! :-). Hur många kilo är en årsförbrukning då?

PS2. Denna tråd ska ändå hållas till ämnet, så grattis till vinnarna och hör gärna av er och berätta om kaffet är gott eller vidrigt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Inaktiv

Tack Edin för ditt uttömmande svar, kan bara hoppas att identitetskrisen snart är över och vi kan dricka kaffe tillsammans igen, ni får till sommaren på er

Permalänk
Grundare
Skrivet av anon41947:

Tack Edin för ditt uttömmande svar, kan bara hoppas att identitetskrisen snart är över och vi kan dricka kaffe tillsammans igen, ni får till sommaren på er

Jag sa aldrig något om kris! Men kaffe är du välkommen att dricka, kom förbi kontoret. Jag tror det blir Lindvalls för dig!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com