Facebook. Hur radera egna inlägg?

Permalänk
Medlem

Facebook. Hur radera egna inlägg?

För ett år sen har jag gått med i en hemlig grupp på FB. Naturligtvis har hag deltagit och uttryckte mina åsikter.
Nu har admin ändrat gruppens säkerhetsinställning till offentligt.

I och med detta vill jag radera alla mina inlägg där. Jag känner inte för att mina grannar ska veta vad jag diskuterade i gruppen.

Finns det någon enkelt sätt att göra detta?

Eller måste jag ta ett inlägg i taget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av A-gubbe:

För ett år sen har jag gått med i en hemlig grupp på FB. Naturligtvis har hag deltagit och uttryckte mina åsikter.
Nu har admin ändrat gruppens säkerhetsinställning till offentligt.

I och med detta vill jag radera alla mina inlägg där. Jag känner inte för att mina grannar ska veta vad jag diskuterade i gruppen.

Finns det någon enkelt sätt att göra detta?

Eller måste jag ta ett inlägg i taget?

Vad jag vet är enda möjligheten att radera varje inlägg för sig.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av A-gubbe:

För ett år sen har jag gått med i en hemlig grupp på FB. Naturligtvis har hag deltagit och uttryckte mina åsikter.
Nu har admin ändrat gruppens säkerhetsinställning till offentligt.

I och med detta vill jag radera alla mina inlägg där. Jag känner inte för att mina grannar ska veta vad jag diskuterade i gruppen.

Finns det någon enkelt sätt att göra detta?

Eller måste jag ta ett inlägg i taget?

Så bara för att gruppen blir offentlig så ändras dina åsikter, stå för dom istället

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Jag uttryckte mig lite fel. Det handlar om min sjukdom och vård (har blivit nekat op) och en av mina granar arbetar på sjukhuset med dessa saker... Känsligt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Så bara för att gruppen blir offentlig så ändras dina åsikter, stå för dom istället

Vanligaste tankefällan inom KBT, allt är inte svart eller vitt...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk

Facebook och andra sociala media, kommer att slå tillbaka på mångas fingrar i framtiden.
Att man inte redan luskat ut, och styr sitt ordförråd enl detta är ofattbart för mig.

det gamla ordspråket
Tänk på vad du säger (skriver), så du inte säger (skriver), vad du tänker, har fått ett helt nytt liv...

Edit: som svar på frågan, Och ja dina INLÄGG måste raderas 1 och 1, men de kommer ändå alltid att finnas kvar, någonstans i cyberrymden...

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Du får nog ta bort varje inlägg för sig och hoppas på att det inte finns något liknande unreddit för facebook. Om det inte finns så är det nog på gång. (det är en sida eller funktion som på något vis sparar allt som skrivits på reddit och kan visa ursprungliga meddelanden så man kan se vad folk hasplat ur sig men som därefter raderats antingen av författaren själv eller en moderator... ett sätt att förhindra ändring av det förflutna.)

onödigt provocerande, kan uppfattas kränkande
Visa signatur

Hörlurssetup: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Setup jobbet: Hegel HD11 + Argon HA1 + AKG K701
Sambons ljud: O2+ODAC + AKG K712
Övrigt grejs: Little Dot MKIII, JDS cMoyBB, Q701, K319, K240
Vadå AKG fanboy? Har ett faktiskt ett par DT770 också!