Vilken gamingstol är skön att sitta på och är ergonomisk gjord?

Permalänk
Medlem

Har en DX-racer King. Jäkligt nöjd faktiskt. Saftigt pris dock.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

@Enjoy_The_Pain: tror det finns video hos bitwit om den stolen på youtube

Permalänk
Medlem

Köpte denna förra veckan och är grymt nöjd! Är 173cm och väger 73kg. Provsatte en dxracer i butik och kände seriöst ingen skillnad. Provsatte även en IKEA Markus och den gillade jag inte. Fick ont i ryggen då svankstödet var för stort så jag satt och bröstade upp mig alldeles för mycket.

https://www.netonnet.se/art/dator/gaming-speltillbehor/gaming...

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk

@NoeffectZ: den ser bra ut men hittar ingen pris på den...

Permalänk

@Axel95: På vilken stol? Länk till videon kanske?

Permalänk

Stort +1 till de som föreslår en kvalitetsstol för kontorsbruk. Det är inte bara bättre för ryggen utan även för plånboken i det långa loppet.

Permalänk

@DonaldTrump: Håller med Trump... Btw I did not know that you could speak swedish Kappa

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skulle aldrig köpa fotöljen länkad till vidaxl.
Sitter på en gammal ikea stol som liknar "millberget", moses hette den nog.
Provsatt en AKR på elgiganten och tyckte de var riktigt sköna. Skulle faktiskt kunna tänka mig en sån

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Har DXracer Iron
Fantastiskt obekväm
Efterklok som jag är hade jag aldrig köpt den om jag provsuttit innan.

Visa signatur

nörd

Permalänk
Skrivet av Axel95:

@Enjoy_The_Pain: När jag provar AKracing på elgiganten tycker jag dom är för hårda att sitta i

ja de är hårdare än många budgetstolar aka jysk osv som är väldigt mjuka att sitta i en blir nedsuttna på några veckor.
ungefär hård som ett bilsäte ungefär tycker jag.

haft AKracing stol med tygklädsel i lite över ett år nu inte det minsta nedsutten ser ut som ny.

ock kan säga att de blir mjukare när de använts ett tag.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

@Enjoy_The_Pain: Just Malmstolen är dyyyr ny så där hade jag letat efter en begagnad från t ex konkursförsäljning el Blocket.
Jag hade en på jobbet under många år och satt som en kung, men märkte direkt av ont i ryggen när jag bytte arbetsplats och fick en enklare kontorsstol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

du hade en liknande....förklarar inte mycket du kan inte dömma en produkt du inte har haft denna är av riktigt bra kvalite . Dessutom är det inget konstgjort läder och trams utan bra läderklädsel

Den såg exakt likadan ut så när som på att lädret på bilden ser mer.. glansigt ut.. Vilket lika gärna skulle kunna vara ljussättningen när dom tog fotot

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz