Tips på custom CS 1.6 maps

Permalänk
Medlem

Tips på custom CS 1.6 maps

Var säkert längesen dem flesta här lirade 1.6, men tänkte ändå kolla ifall någon minns nån schyssta custom maps som man kan köra?
Speciellt banor som lämpar sig när man icke är tillräckligt för o köra 5v5.

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Medlem

Custom banor? varför inte custom server! kliv in o lek av dig på polaren Sven co-op server, grymt roligt! 109.228.158.90:27016

Men om du nu vill spela custom banor som inte är så stor som 5v5 så finns de ju alltid förminskningar av banor, som typ dust2 long only osv, vet inte exakta namnet.

spela så mycket 1.6 som du kan nu, servrarna som finns blir färre å färre. Snart är de helt tomt

Visa signatur

||Xigmatek Elysium ||Intel i7 3770k @ stock || Noctua nh-u12p||MSI ASRock Xtreme4||12 gb Corsair Dominator 1600mhz DDR3 || Radeon R9 280X Toxic || A-DATA SP900 64GB ||Seagate Barracuda 1TB x 2 || Plexgear 700W || Logitech G710+ || Steelseries sensei || Creative Falat1ty ||

Permalänk

Det va som sagt länge sedan. Men mins att jag tyckte om aztec2003, dust4ever, dustztec
Mins inte stavningen men det är väl bara googla lite?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nidarus:

Custom banor? varför inte custom server! kliv in o lek av dig på polaren Sven co-op server, grymt roligt! 109.228.158.90:27016

Men om du nu vill spela custom banor som inte är så stor som 5v5 så finns de ju alltid förminskningar av banor, som typ dust2 long only osv, vet inte exakta namnet.

spela så mycket 1.6 som du kan nu, servrarna som finns blir färre å färre. Snart är de helt tomt

Får kika på den, på public så är de ju nästan enbart de_dust2 som spelas tyvärr...

Det är inte de_dust 2x2 du tänker på?, ska hursom ta o kika ifall där finns nån schyssta miniversioner av nån andra banor också

Skrivet av RuneWebradio:

Det va som sagt länge sedan. Men mins att jag tyckte om aztec2003, dust4ever, dustztec
Mins inte stavningen men det är väl bara googla lite?

Minns också dust4ever, hade glömt namnet dock
Bra bana indeed, ska kolla upp dem andra två.

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Avstängd

Den minsta bomb/defusal mapen som är bra som jag känner till är de_remains. Fast kan inte hitta nedladdningslänk till den någonstans, tyvärr. Fast kanske om man söker nogrannare.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Inaktiv

Jag har en condition zero server som har mycket folk till och från, kolla in mapcyclen där för lite tips då det är många cs 1.6 banor.

http://community.gameme.com

Permalänk
Medlem

he_glass såklart! aim_crazyjump fy_buzkill

Listan kan göras lång

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini

Permalänk
Inaktiv

Brukade leta runt på https://gamebanana.com/maps/games/4254 förr i tiden.. Ahh.. Det var tider det.. Personligen tyckte jag om maps med "aim" i namnet, om jag inte minns fel. Tror de lär ligga under "Fight/Yard" kategorin.