[3DS] Animal Crossing: New Leaf

Permalänk
Medlem

[3DS] Animal Crossing: New Leaf

Hej!

Söker ett Animal Crossing: New Leaf för Nintendo 3DS. Tänkte om det möjligtvis finns någon här som har det då det inte längre säljs i butik och är väldigt svårt att få tag på överlag.

Om du har ett som du är intresserad av att sälja får du gärna skriva i kommentarsfältet eller kontakta mig via PM. Pris är något vi kan diskutera och besluta om tillsammans.

/Andrea

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du kan inte köpa det på eShopen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Du kan inte köpa det på eShopen?

Vill helst ha det i fysisk kopia.

Permalänk
Medlem

Jag har gjort mig av med många spel genom tiderna, även Shenmue 1 och 2 i mintskick, vilket jag bittert ångrar varje dag. Animal Crossing däremot gör jag mig aldrig av med, ett av mina absoluta favoritspel. Kolla blocket och Tradera, men även Game får in det vid enstaka tillfällen. Be dem att hålla undan en kopia åt dig om de får in spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiklm:

Jag har gjort mig av med många spel genom tiderna, även Shenmue 1 och 2 i mintskick, vilket jag bittert ångrar varje dag. Animal Crossing däremot gör jag mig aldrig av med, ett av mina absoluta favoritspel. Kolla blocket och Tradera, men även Game får in det vid enstaka tillfällen. Be dem att hålla undan en kopia åt dig om de får in spelet.

Game gick i konkurs i Sverige år 2015.