Byta plats mellan skärm två skärmar smidigt

Permalänk
Medlem

Byta plats mellan skärm två skärmar smidigt

Det är såhär, jag skulle vilja ha någon smidig(om det ens finns) lösning på att byta plats mellan 2 skärmar så de ersätter varandra.

Skärm till vänster ska va fast, men mitten-skärmen skulle jag vilja kunna flytta till höger och den högra till mitten så jag kan ha en 1440p 144hz gaming skärm när jag behöver det.

Sitter mycket i photsohop och min 4k skärm fungerar utmärkt men ibland önskar man att denna uppfinning fanns.

Om det inte finns någon smidig lösning, hur skulle ni göra?

Skrivbordet är rätt stort, kontorskrivbord i vinkel mot 2 väggar.

Permalänk
Medlem

Windows flagga + P?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Windows flagga + P?

Skickades från m.sweclockers.com

Gissar att TS menar fysiskt flytta skärmarna.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

Tvivlar på att detta är något du kommer hitta i handeln, men om du kan arbeta med en svets så bör det vara rätt lätt att fixa till.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haptic:

Tvivlar på att detta är något du kommer hitta i handeln, men om du kan arbeta med en svets så bör det vara rätt lätt att fixa till.

Jag använder M Vesa gas lift arm funkar helt kanon kör tripple screen setup

Permalänk
Medlem
Skrivet av PFO:

Jag använder M Vesa gas lift arm funkar helt kanon kör tripple screen setup

Tack!

Den där såg ju väldigt intressant ut, blir nog nästa inköp när jag väl köper den 3je skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Tack!

Den där såg ju väldigt intressant ut, blir nog nästa inköp när jag väl köper den 3je skärmen.

klart värt pengarna inget rassel