Steam startade om nedladdningen............

Permalänk
Medlem

Steam startade om nedladdningen............

laddade ner ESO i flera dagar var på runt 50/59GB nedladdat, startar datorn och 100kb/59GB nedladdat! okej! vad roligt........

försökte hitta någon fix men den enda jag hittade var att kopiera 2 patch filer men jag har 3 av någon anledning, finns det någon fix till det här eller måste jag ladda ner hela skiten igen?
någon som varit med om det här förut?

om inte hur får jag bort dom gamla filerna som jag laddade ner och tar plats?

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

ESO på Steam är lite speciellt, jag har fått precis samma sak när det blev fel och jag gjorde en filkontroll. Jag tror det har att göra med att ESO på Steam laddar ner filer som det sen packar upp och installerar som en "vanlig installation". Vanliga spel på Steam laddas ner "färdiga" och behöver bara en kort installation.

När jag installerade det igen senare så laddade jag helt enkelt ner från ESO och struntade i Steam. Om du loggar in på ditt konto på ESO ska det finnas fil för att installera därifrån utanför Steam.
https://account.elderscrollsonline.com/