Tävla och vinn ljudprodukter från Blue signerade Ninjas in Pyjamas

Trädvy Permalänk
Robot
Registrerad
Dec 1999

Tävla och vinn ljudprodukter från Blue signerade Ninjas in Pyjamas

För den som inte nöjer sig med vanligt headset tävlar Blue ut två exklusiva paket huserande mikrofon och påkostade hörlurar, som dessutom signerats av Ninjas in Pyjamas.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Maj 2013

Schyssta priser

Spänning i vardagen - Bada med din brödrost
- Mattis, El och Energi-programmet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jun 2011

Riktig grymma priser, lycka till alla som tävlar. (Fast mest jag som vanligt)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jan 2007

Hoppas grejerna går till nån som är genuint intresserad och inte nån slug som skulle sälja det på tradera.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingfors
Registrerad
Jan 2013
Skrivet av zsebbez:

Schyssta priser

149 kronor billigare men ja visst schysst om man tycker om sådant.

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Apr 2002

Jag hoppas att jag fick svaret på frågan rätt och att den som gjort frågan inte har blandat ihop ljudkanaler med något annat :/

..:: trickeh2k ::.. http://youtube.com/trickysaer Windows 10 Pro - i7 4790k @ 4,5Ghz - ASUS Maximus VII Hero - 8GB AVEXIR Blitz 1.1 Blue LED CL10 2400Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 780 Classified - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - A-Data SX900 128GB, Samsung EVO 840 120GB, SanDisk Ultra II 480GB, 2TB WD Caviar Black - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Blue Yeti - Corsair 750D - Custom water loop

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Nov 2013

Riktigt fina paket! slängde ihop ett rim, hoppas det funkar. Har en sån mancold och hjärnan funkar inte som den ska. Men hoppas den iaf blev bra.

CPU:6700K
GPU:980TI
RAM:16GB DDR4

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av trickeh2k:

Jag hoppas att jag fick svaret på frågan rätt och att den som gjort frågan inte har blandat ihop ljudkanaler med något annat :/

Det står ju ljudspår, vilket gör det hela ännu mer förvirrande. Jag gissade på 4 och skrev ett kasst rim så får man se vad som händer.

Skickades från m.sweclockers.com

2500k @ 4.6Ghz & hyper 212 EVO | Gigabyte z68xp-ud3 | 8Gb ram |XFX RX 480 RS| Fractal design define S | 2x Samsung 850 EVO (128&250GB) SSD | random 1Tb HDD | Evga supernova G2 750w.
SS Rival|SS 6gv2 mx red|Beyerdynamic DT-770 PRO 80ohm&o2+odac

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av Spelaspel:

Det står ju ljudspår, vilket gör det hela ännu mer förvirrande. Jag gissade på 4 och skrev ett kasst rim så får man se vad som händer.

Skickades från m.sweclockers.com

Då kanske jag missförstod då... dåligt formulerad fråga tycker jag. Svarade två, men det var säkert de fyra olika lägena frågan syftade till. Oh well...

..:: trickeh2k ::.. http://youtube.com/trickysaer Windows 10 Pro - i7 4790k @ 4,5Ghz - ASUS Maximus VII Hero - 8GB AVEXIR Blitz 1.1 Blue LED CL10 2400Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 780 Classified - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - A-Data SX900 128GB, Samsung EVO 840 120GB, SanDisk Ultra II 480GB, 2TB WD Caviar Black - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Blue Yeti - Corsair 750D - Custom water loop

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Greveholm
Registrerad
Aug 2008

F0rp ser så vuxen ut!

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2015

Tänkte ej ens försöka, är kass på att skriva roliga rim eller vad det nu är Juryn nappar på.
Lycka till er andra!

~ FD Define S ~ EVGA Supernova G3 750W ~ ASUS Z97-A ~ [Intel i7-4790K @ 4.4 GHz - RAM 8GB 1600MHz - Noctua NH-U12S] ~ SAPPHIRE Nitro R9 390 ~ [Samsung 850 Pro 128GB + 850 EVO 250GB] ~

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Nov 2013
Skrivet av eXtranj3rO:

Hoppas grejerna går till nån som är genuint intresserad och inte nån slug som skulle sälja det på tradera.

Skulle aldrig komma på tal! isåfall säljer jag de jag har nu.

CPU:6700K
GPU:980TI
RAM:16GB DDR4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tranås
Registrerad
Jan 2013

har skrivit en ganska lång text nu, håller med om att ljudspårsfrågan är dålig den ha ju tre condenser capsules men fyra mönster av ljudupptagning

Bra rekommendationer för ljud mm https://www.reddit.com/r/Zeos/
CPU i5 4670k MB Asrock Z87 pro 3 RAM adata 8GB GPU XFX radeon 280x PSU be quiet L8 600w SSD Crucial BX200 480GB Chassi Lian Li pc-a55b
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2

Varning! grammatik och stavfel kan förekomma i mina inlägg