Permalänk

Köpa Tv behöver hjälp!

Hej, jag har börjat titta på att köpa en Tv. Jag har inte så mycket kunskap inom just tv apparater. Skulle gärna vilja ha 50-55 tum, spelar inte så stor roll om de är 1080 eller 4k eftersom jag inte använder så mycket 4k material. TV:n kommer mest att användas för filmer och serier samt streama från datorn via chrome cast så det spelar heller inte så stor roll om olika smart tv funktioner. Ett plus hade varit om den finns på elgiganten då jag har presentkort som jag vill göra slut på Pris runt 4000-6000. Finns lite utrymme och gå över om det behövs

Permalänk
Medlem

Jag har en Sony 40tum 1080p som är 4-5år gammal och den står sig fortfarande bra mot dagens tv med 1080p men skulle jag få för mig att uppgradera så skulle jag skaffat den här om den inte ligger allt för mycket utanför din budget annars gör Samsung också bra tv apparater

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

En kompis berättade om man betalar halva eller hela tv'n kontant så tar de ej uppgifter för tv-köp och man slipper således påtryckningarna om tv-licens.

Förespråkar givetvis inte kriminalitet. Men jag säger bara...