Ny tel till tjejen, max 3000

Permalänk
Medlem

Ny tel till tjejen, max 3000

Hej, det är så att min tjej idag har en Samsung s6 vilket är en skit telefon om man ser till hur mycket pengar den kostar/ kostat och nu har den även börjat krångla med batterier , samtal och att edge skärmen spricker lättare än ett äggskal .

Nu undrar jag om man kan köpa en vettig telefon för ca 3000 som är hyfsad snabb, bra batteri och ok skärm? kom gärna med alla förslag, eller alla utom Samsung iaf tack på förhand

Permalänk
Medlem

Moto X Force för 2700:-. I stort sett ren Android, och skärmen spricker definitivt inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gropenator:

Moto X Force för 2700:-. I stort sätt ren Android, och skärmen spricker definitivt inte.

säg aldrig aldrig.

Har haft 2 "vattentåliga" mobiler, varav en som var ip67 certifierad. De har dött av regn...

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Avstängd

Begagnad Iphone 5S?

Eller Iphone 6?

Motsvarar väl de senaste Android lurarna idag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonblase:

säg aldrig aldrig.

Har haft 2 "vattentåliga" mobiler, varav en som var ip67 certifierad. De har dött av regn...

Finns mängder med youtube videor där man ger sig på telefonen.

Klarade sig bättre än Nokias 3310...

Permalänk
Medlem

Som sagt Moto X Force, eller kanske en Lenovo P2 (mycket lur för pengen).

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem

Huawei P9 lite
https://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/huawei-p9-li...
Lenovo med ett grymt batteri
https://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/lenovo/lenov...
Finns jätte många bra mobiler runt 3000kr , lycka till i mobilträsket
Mvh / Mange

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Skrivet av Mange75:

Huawei P9 lite
https://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/huawei-p9-li...
Lenovo med ett grymt batteri
https://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/lenovo/lenov...
Finns jätte många bra mobiler runt 3000kr , lycka till i mobilträsket
Mvh / Mange

har en p8 lite och skulle jag idag byta telefon så hade det nog blivit en hauwei igen väldigt nöjd hittills även om utbudet på custom roms till p8 lite (ALE-L21) är väldigt snålt och EMUI är inge vidare man saknar byrålådan ibland.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Lyckades övertala min flickvän att prova en oneplus x när hon skaffade, hon är toknöjd. Hade samsung innan. Finns många bra lurar runt 3000-strecket, moto x, huawei osv.

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonblase:

säg aldrig aldrig.

Har haft 2 "vattentåliga" mobiler, varav en som var ip67 certifierad. De har dött av regn...

Lycka till med att hitta någon med en spräckt Moto X Force skärm, har letat...

Skärmen kan repas dock, händer det, så är det bara att byta det översta lagret. Än bättre kan vara att skaffa ett skärmskydd.

Permalänk
Medlem

OnePlus, den modellen som ryms inom budgeten.

Grymma telefoner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Havregröt:

Begagnad Iphone 5S?

Eller Iphone 6?

Motsvarar väl de senaste Android lurarna idag?

Ja just det, grottan ligger till vänster om dig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Du kan köpa en ny 5s för 3k. Bra val.

Permalänk
Hedersmedlem

Har haft en Honor 8 sedan i november. Aldrig varit så nöjd med en telefon och det gäller alla egenskaper som prestanda, stabilitet, pris och byggkvalitet/utseende. Kommer att bli Huawei nästa gång också.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

hej igen , och tack för alla svar. måna bra telefoner. dom jag fastna för var p9 lite, moto g4 plus och det för att dom fanns i vit och guld. vilka av dessa 2 skulle ni helst ta och om ni kommer på fler snygga telefoner så är det bara säga till. tack igen

Permalänk
Medlem

Denna är jag själv sugen på
https://www.webhallen.com/se-sv/mobilt/226605-motorola_moto_x...

Har g4 plus idag och gillar den skarpt men tycker moto x style verkar bättre o mer exklusive med mer minne för samma peng.

Visa signatur

Lite go musik att njuta av medans du sitter och slö surfar :)
https://www.youtube.com/watch?v=KnX1QXroAss

Permalänk
Medlem
Skrivet av aki04:

hej igen , och tack för alla svar. måna bra telefoner. dom jag fastna för var p9 lite, moto g4 plus och det för att dom fanns i vit och guld. vilka av dessa 2 skulle ni helst ta och om ni kommer på fler snygga telefoner så är det bara säga till. tack igen

P9 lite skulle jag ha valt , har själv en P9.a utan lite
Huawei gör jäkligt bra mobiler , så kör på en sån. Du blir garanterat inte besviken.
Mvh / Mange

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk

Nokia 3310 relaunch?

Visa signatur

Ny burk: 7600x, X670E-plus, RTX3080, 32GB DDR5, 2 TB NVMe, 8TB 3.5"
Pensionerad burk: x5650@3.5 GHz, GTX 670, 12 GB DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av aki04:

Hej, det är så att min tjej idag har en Samsung s6 vilket är en skit telefon om man ser till hur mycket pengar den kostar/ kostat och nu har den även börjat krångla med batterier , samtal och att edge skärmen spricker lättare än ett äggskal .

Nu undrar jag om man kan köpa en vettig telefon för ca 3000 som är hyfsad snabb, bra batteri och ok skärm? kom gärna med alla förslag, eller alla utom Samsung iaf tack på förhand

Tjena , vilken mobil blev det " nyfiken "
Mvh / Mange

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Hedersmedlem

Jag fick precis Nougat och EMUI 5, så väljer du en Honor 8 slipper du köra äldre Android om du inte vill.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Oneplus 3 finns begagnad för ca 3000:-
Annars honor 8. Finns begagnad för ca. 2500:-

Skickades från m.sweclockers.com