Köpråd bärbar + köpa till extern skärm 18-20k

Permalänk
Medlem

Köpråd bärbar + köpa till extern skärm 18-20k

Kära Sweclockers medlemmar!

Jag behöver er hjälp.
Är ute efter en ny bärbar till gaming och studier. Hade gärna skaffat mig en stationär men i min situation där jag kommer förflytta mig en del ser jag en bärbar som min bästa lösning. Lirar alla möjliga sorters spel, för att nämna de mest frekventa LoL och CS GO, vill också kunna spela h1z1. Har även ett ps4 som jag tänkt ansluta till externa skärmen.

Budget 18-20k

Krav Gaming laptop - Köpa till en extern skärm så man kan skaffa sig en liten workstation i hemmet.

- Minst 15.6' skärm på laptopen
- 24' på externa skärmen
- Gott kylsystem som klarar av att maxa datorn utan problem vid kraftigare spel
- Helst en dator som smälter in, diggar inte de discoliknande rymdskeppen jag kikat på
- Duglig batteritid på ett par timmar vid vanlig surf + excell/word etc utan strömsladd.

Klarar mig på max 500gb lagring, ddr minne? ssd?

Tack på förhand!
Mvh

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kajzer:

Kära Sweclockers medlemmar!

Jag behöver er hjälp.
Är ute efter en ny bärbar till gaming och studier. Hade gärna skaffat mig en stationär men i min situation där jag kommer förflytta mig en del ser jag en bärbar som min bästa lösning. Lirar alla möjliga sorters spel, för att nämna de mest frekventa LoL och CS GO, vill också kunna spela h1z1. Har även ett ps4 som jag tänkt ansluta till externa skärmen.

Budget 18-20k

Krav Gaming laptop - Köpa till en extern skärm så man kan skaffa sig en liten workstation i hemmet.

- Minst 15.6' skärm på laptopen
- 24' på externa skärmen
- Gott kylsystem som klarar av att maxa datorn utan problem vid kraftigare spel
- Helst en dator som smälter in, diggar inte de discoliknande rymdskeppen jag kikat på
- Duglig batteritid på ett par timmar vid vanlig surf + excell/word etc utan strömsladd.

Klarar mig på max 500gb lagring, ddr minne? ssd?

Tack på förhand!
Mvh

Den klockrena datorn vore ju en Ultrabook för gaming, typ den här:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4098010