Varför byter Steam namn på mig

Permalänk

Varför byter Steam namn på mig

Hej, Steam byter namn på mig varje gång jag loggar in på Steam jag måste alltid gå och ändra. Tacksam för svar:)

Permalänk
Medlem

Kolla så att du inte är inloggad på fler enheter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakobsson433:

Hej, Steam byter namn på mig varje gång jag loggar in på Steam jag måste alltid gå och ändra. Tacksam för svar:)

Låter som någon nallar ditt konto. Byt lösenord asap.

Permalänk
Forumledare

@jakobsson433: *tråd flyttad*

Jag tror den passar bättre här.

Citat:

Eller så kanske folk ska lära sig att skapa trådarna i rätt forumdel!

Mja, eller så läser man på reglerna

Citat:

§5 Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller det misstänkta regelbrottet i tråden.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakobsson433:

Hej, Steam byter namn på mig varje gång jag loggar in på Steam jag måste alltid gå och ändra. Tacksam för svar:)

Byts alltid namnet till samma, eller är det alltid olika?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk

Det är fixat det var för att jag var inloggad på min laptop på det användarnamnet och på chrome men det är fixat och ni som undra ändra det till mitt gamla namnet jag hette