Överlåtelse Obegränsdat Pott med Surf 299 4G

Permalänk

Överlåtelse Obegränsdat Pott med Surf 299 4G

Någon som är intresserad? då ja ska börja jobba i Danmark och förmodligen flytta väldigt snart till Köpenhamn.
Ge mig BUD i så fall med varma hälsningar Oscar

Pott med Surf 299 4G

Surfa fritt i vårt 4G-nät med en hastighet på 10-40 Mbit/s. Månadsavgiften 299 kr får användas till startavgift, sms, mms, videosamtal, vidarekoppling (inom Sverige) och samtal i Danmark och Norge. Startavgift 0,99 kr/samtal, minutavgift 0 kr/min Mms 1,99 kr/st, sms 0 kr/st Videosamtal 2,59 kr/minut
Kundnummer 20187131/01
Abonnemangets bindningstid Ingen
Du kan förlänga ditt abonnemang tidigast 2013-02-05
Uppsägningstid 3 månader
Månadskostnad
Fast månadsavgift för abonnemanget 299:-
Fakturaavgift 0:-
Trafikavgifter *
Startavgift 0:99:-
Samtal till fasta nätet 0:59:-/min
Samtal till Telenors nät 0:59:-/min
Samtal till övriga mobilnät 0:59:-/min
Sms till Telenors nät 1:50:-/st
Sms till övriga mobilnät 1:50:-/st
MMS 1:99:-/st
Samtal till din Röstbrevlåda 0:99:-/min
* Tabellen visar ordinarie priser inom Sverige (inkl. moms). Se telenor.se/utland för gällande priser till eller i utlandet.

Har du ett abonnemang, mobilt bredband eller kontantkort där samtal, sms, mms eller surf ingår syns inte det i tabellen.

Det gäller även om du kompletterat din mobil med sms-, tal- eller surfpaket som ger dig förmånliga priser.
Läs mer under Tjänster.

Vill du veta mer om hur du förlänger, pausar, byter eller avslutar ditt abonnemang? Läs mer här

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Bjuder 50 kr

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Är det verkligen obegränsat med surf? Jag har för mig att Telenor satte en gräns på de gamla abonnemangen med "fri surf" till 100 eller 200 GB i månaden och sen sänks hastigheten?

Permalänk
Medlem

Jag har ett fri surf från Telenor som inte är begränsat. Laddade ner 500gb på ett dygn tidigare utan problem när jag provade lite nya spel på mitt Xbox One. Så det finns kvar abonnemang med fri surf.

Visa signatur

Blank

Permalänk

Om där finns något tak så vet jag inte vad det skulle ligga på. Jag har använt detta internet via hotspot och spelat spel här hemma som HoN och Tibia samt PS4 och streamat film hela månader utan problem tills vi fick daget in Fiber i föreningen. Betydligt billigare och bättre än ett ADSL + man kan ju ringa och smsa också

Permalänk

Har precis samma abonnemang, och kan gå i god för att det verkligen är obegränsat med surf. Har laddat ner 7-800 GB vissa månader och ligger på en genomsnittlig hastighet på 35-40 (ärliga) MB/SEK.
Ett ovärderligt abonnemang, för den som reser mycket eller inte har möjlighet till fiber/ADSL.
Är själv inne på att avrytta mitt egna abonnemang, så jag följer detta med spänning ☺️

Permalänk
Medlem

Jag bjuder en femhundring

Permalänk

Jag har bud från blocket på 2500kr just i nu läget

Skickades från m.sweclockers.com