Testpilot: Förhandstitt på AOC Agon AG251FZ

Permalänk
Melding Plague

Testpilot: Förhandstitt på AOC Agon AG251FZ

Häng med när testpiloten David Kvist tar en snabbtitt på den kommande testprodukten Agon AG251FZ, AOC:s senaste spelskärm med en bilduppdateringsfrekvens på 240 Hz.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Skulle vilja veta hur skärmen fungerar i spel med mörkare miljöer (mellan grön/blå/lila/grå/svart), har sett flera som växlar långsamt mellan dessa och att man får eftersläpningar.

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

Vill veta hur bra/dåliga betraktningsvinklar den har samt hur svårt/enkelt det är att se pixelmatrisen. Hade en aoc full hd på 24" förut där pixelmatrisen var synlig från 15cm avstånd så denna på 25" kommer antagligen ge en ännu tydligare pixelmatris?

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av zeagan:

Skulle vilja veta hur skärmen fungerar i spel med mörkare miljöer (mellan grön/blå/lila/grå/svart), har sett flera som växlar långsamt mellan dessa och att man får eftersläpningar.

Absolut, något speciellt spel du har i åtanke?

Skrivet av Ownage:

Vill veta hur bra/dåliga betraktningsvinklar den har samt hur svårt/enkelt det är att se pixelmatrisen. Hade en aoc full hd på 24" förut där pixelmatrisen var synlig från 15cm avstånd så denna på 25" kommer antagligen ge en ännu tydligare pixelmatris?

Detta är väldigt personligt men skall ta en titt och se om jag kan få en bra uppfattning om detta.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Absolut, något speciellt spel du har i åtanke?

Witcher 3 nattetid skulle vara perfekt att testa på

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

Mycket trevlig titt på en intressant skärm, keep up the good work

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb