SweClockers på Dustin Expo 2017 i bilder

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på Dustin Expo 2017 i bilder

Under den gångna helgen gick Dustin Expo 2017 av stapeln, där entusiaster bland annat fick möjlighet att träffa SweClockers redaktion och medverka i tävlingar med fina priser i potten.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tråkigt bara att förstapriset ligger ute på blocket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Tråkigt bara att förstapriset ligger ute på blocket.

Can't blame him though, jag skulle själv mycket hellre vunnit en skärm eller ett grafikkort än en laptop med 1060 om jag hade vunnit en sådan här tävling.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Tråkigt bara att förstapriset ligger ute på blocket.

Vad är det som är så tråkigt med det? Om han inte behöver den så säljer han den såklart.

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk
Medlem

Riktigt kul med detta eventet dock! Själv hade jag inte möjlighet att vara där, men ser fram emot mer sånt här

Permalänk

Fan vad kul det var att snacka Mass effect Andromeda med Emil, precis efter man testade Oculus rift med touch kontrollerna för första gången. Vanguard = <3

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 4690k, Gigabyte GA-Z97X Gaming 3,ADATA 8GB (2x4GB) DDR3 CL9 1600MHz, Palit Geforce Gtx 1070 ti Dual

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Tråkigt bara att förstapriset ligger ute på blocket.

Alltid någon...

Permalänk
Medlem

Hade jag vunnit en gaminglaptop hade jag också sålt den och köpt komponenter till min stationära dator

Permalänk
Medlem

Rätt tråkigt expo i överlag men det var kul att chatta med Jonas en stund.

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiley:

Rätt tråkigt expo i överlag men det var kul att chatta med Jonas en stund.

Jag var tydligen också den ända som frågade om överklockning i Intelbåset. Hmmm

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Tråkigt bara att förstapriset ligger ute på blocket.

Det var jag som vann, det stämmer att den låg ute på blocket och den är nu såld.

Varför jag sålde den är basically för att jag inte ville ha en bärbar dator. Jag säljer den hellre och köper delar och bygger ihop en stationär.

Inget fel med det..

Visa signatur

GTX 1080 STRIX - Intel 8700K 4,9Ghz - Gigabyte Z370 Ultra Gaming- Noctua NH-D15 - EVGA 650W G2 - Corsair Vengeance 16GB 3000 MHz - Fractal Design Define S Window - SSD 500GB - HDD 1 TB