7511kr för 1080 ti - På riktigt eller bluff?

Permalänk
Medlem

@Gustenrocks: säg gärna till när du får en uppdatering!
dock verkar den helt plötsligt ha tagit slut.

Permalänk
Medlem

@Suhayb:

Det ser inte bra ut det här. Jag dubbelkollade mailet från kundtjänst som innehåll mitt spårningsnummer. Paketet är i Stockholm och jag bor i Jönköping. Så de har antagligen misstagit mig för någon annan då postnummer tillhör stockholm och SMS har skickats till den egentliga mottagaren. Blir nog inget kort för mig.

Permalänk
Medlem

Update!

Enligt kundtjänst så skickade leverantören fel information till de på Asedo. Jag har nu fått ett nytt spårningsnummer och paketet ligger faktiskt på mitt lokala utlämningsställe. Hann tyvärr inte hämta ut paketet idag så vi får se om allt gått rätt till imorgon. Däremot får jag erkänna att om allt nu då stämmer och jag har fått mitt grafikkort inom en rimlig tid av min beställning så slutar egentligen allting gott, om än lite krångligare än jag först velat. Återkommer för er som är intresserade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanisse:

Alla priser över 4000k är ockerpriser oavsett grafikkort!

Instämmer helt! 8000:-, det är ju vad hela dator kostar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanisse:

Alla priser över 4000k är ockerpriser oavsett grafikkort!

K=kilo=tusen

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem

Jag köpte min server ifrån dem, inget att anmärka på direkt. Förutom att server + usbminne + ram levererades i 3 olika försändelser haha. Om jag inte minns fel skickades minst en av dessa från Danmark.

Just den servern jag köpte (Dell T20) var billigast från dem och leveransen var helt OK förutom uppdelningen. Om jag fattat det hela rätt tror jag dem varit mer riktade till företag tidigare men på senare tid riktat sig mot privatpersoner. Skulle inte ha några problem med att handla av dem igen.

Permalänk
Skrivet av Datanisse:

Alla priser över 4000k är ockerpriser oavsett grafikkort!

4 000 000 lät dyrt. 😁

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunilu:

Dumt nog ja.

Hur då? Jag har svårt att tro det, då det finns en del butiker som har uselt betyg och butikerna går i polemik med just betygsättningen. Tror inte butiker kan ta bort omdömen, då faller idén med att ha dessa. Sedan kan prisjakt gå in och redigera på begäran, antar jag. De äger ju sidan

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sadjester:

4 000 000 lät dyrt. 😁

haha

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

@Dockland: Vissa butiker skriver ju sina egna omdömen, läs de mindre butikernas omdömen står det ofta Kund I Webbutik.

Visa signatur

Thrustmaster HOTAS Warthog!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunilu:

@Dockland: Vissa butiker skriver ju sina egna omdömen, läs de mindre butikernas omdömen står det ofta Kund I Webbutik.

Ja, att de kan skriva egna omdömen förstår jag, men ta bort omdömen tror jag inte de kan

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K