Hur aktiverar jag siktet med AWP?

Permalänk
Inaktiv

Hur aktiverar jag siktet med AWP?

När jag spelar Deathmatch och får AWP som bonusvapen trycker jag på select för att aktivera vapnet.
Dock kommer det upp "Use the Scope" och en symbol som ser ut som en mellanslagstangent.

Hur aktiverar jag siktet med AWP?

Permalänk
Medlem

Högerklick?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rydisen:

Högerklick?

händer inget.

Permalänk
Medlem

Kolla dina inställningar, kan vara så att du råkat binda om mouse2 till något annat.

Visa signatur

WS: MSI B350M Mortar | AMD Ryzen 7 1700 | PH-TC14PE | 32GB DDR4 3000MHz | 1TB Kingston NV2 | Intel Arc A750 8GB | 2*BenQ G2420HDB
Router: Gigabyte GA-870-UD3 | AMD Phenom II x6 1055t @ 2600MHz, 1.25V | 12GB DDR3 | 2*250GB HDD @ RAID1 | 4TB HDD
Laptop: Thinkpad X220 4291-QF6

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dracc:

Kolla dina inställningar, kan vara så att du råkat binda om mouse2 till något annat.

ok så mouse 2 skall vara till awp-siktet?

Permalänk
Medlem

@mikael_a1: Du bestämmer själv vad du vill zooma/alt fire med. Högerklick är väl vanligt. Jag kör med shift

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gustenrocks:

@mikael_a1: Du bestämmer själv vad du vill zooma/alt fire med. Högerklick är väl vanligt. Jag kör med shift

ah ok, så alternativet "zoom/alt fire" är det man skall välja till siktet?

Permalänk
Medlem

@mikael_a1: Något sådant! Spelar inte CS så jag vet inte exakt vad det heter i deras meny.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gustenrocks:

@mikael_a1: Något sådant! Spelar inte CS så jag vet inte exakt vad det heter i deras meny.

ok, hittar bara "alternative firing" i menyn. Inget om zoom.
Satte mouse 2 till detta.

Borde vara det eller?

Permalänk
Medlem

@mikael_a1: yeeeaaaah buddy