Permalänk
Medlem

HX620 kablor?

Hej, jag har en HX620 som saknar en PCI kabel. Jag undrar om nån här vet värt jag kan köp en (till en bra pris)? Den endast jag hittar är på komplett.se och dustinhome.se och jag vill helst inte betala 250 spänn.

Permalänk
Skrivet av iknight:

Hej, jag har en HX620 som saknar en PCI kabel. Jag undrar om nån här vet värt jag kan köp en (till en bra pris)? Den endast jag hittar är på komplett.se och dustinhome.se och jag vill helst inte betala 250 spänn.

jag tror att det är en sån här du söker: http://www.ebay.com/itm/6Pin-to-8Pin-6-2Pin-Modular-PCI-E-Vid...

Permalänk
Medlem

Behöver du verkligen en? Följer ju alltid med extra (från 4-pin) till grafikkorten, iaf de senaste hundra åren när jag har köpt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Behöver du verkligen en? Följer ju alltid med extra (från 4-pin) till grafikkorten, iaf de senaste hundra åren när jag har köpt.

Jag förlorade en när jag flyttade...

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av iknight:

Hej, jag har en HX620 som saknar en PCI kabel. Jag undrar om nån här vet värt jag kan köp en (till en bra pris)? Den endast jag hittar är på komplett.se och dustinhome.se och jag vill helst inte betala 250 spänn.

Hej Knight2200,

Tyvärr är de ett ganska gammalt nätagg nu så vi har tyvärr inte några reservkablar kvar i lager för det. Dock är artikelnumret för kabeln CB65HXPC2 ifall du vill försöka leta om de finns på annat ställe.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan