Permalänk
Medlem
Skrivet av The Kristoffer:

Skaffade just 12 månader på Telia för 349/månaden. 500/500-lina! Kändes rimligt och jag ska inte flytta...

Hoppas du kan byta från Telia sen, annars lär det svida i plånboken efter dina 12 månader.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Varför?

Vill du utveckla varför det är ovärt att byta upp sig från 100 till 250?
Jag streamar en hel del. Är det inte bra med bättre lina?

Skrivet av mrqaffe:

Om det finns ett verkligt behov så är det tekniskt bra men det blir ingen skillnad om du bara spelar och streamar, har du mätt din verkliga trafikmängd ? Jag tror inte du går över 20 Mbit/s

Streamar du så skickar du ju upp data, så påverkas inte. Själv ligger jag på medel 0.53 Mbit/s ned och 0.73 Mbit/s upp över senaste 1½ månaden och då kör jag även backup över nätet.

Så bra ide o kolla trafikmängden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Kristoffer:

Skaffade just 12 månader på Telia för 349/månaden. 500/500-lina! Kändes rimligt och jag ska inte flytta...

Gjorde samma förra sommaren. Var inne och skulle titta vilka priser de har nu inför förnyandet, 429kr/mån för 100/100 utan bindningstid eller 250/250 med. Eller 499kr för 500/500. Skoj...

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem
Skrivet av EntropyQ3:

Inte nog med att det där jag bor är dyrare än t.ex. direktverkande el totalt sett, det är dyrare per kWh! Vilket tamejfan är groteskt.
Det var ju inte precis så det såldes in en gång i tiden, men med en enda leverantör som sedan kan sätta priserna som de vill, ligger de nu så att det precis inte lönar sig att ta besväret att koppla loss sig.

Ha ha, Lund , snyft, grrr