Destiny byta klass från Warlock. (PVP)

Permalänk
Medlem

Destiny byta klass från Warlock. (PVP)

Tja alla Destiny lirare
Jag har spelat Destiny ett tag nu och gillar verkligen spelet, jag har hela tiden spelat Warlock och alternerat mellan Voidwalker / Stormcaller. Men jag tycker efter de senaste patcherna att Warlock överlag har blivit allt sämre i PVP ( vilket är det enda jag spelar ). Har även börjat tröttna på Warlock överlag och vill testa nått annat. Så min fråga till er är vilken klass är det som gäller för tillfället ? Ska man rerolla en Hunter eller Titan ? Tack på förhand

Visa signatur

Silver

Permalänk
Medlem
Skrivet av soder123:

Tja alla Destiny lirare
Jag har spelat Destiny ett tag nu och gillar verkligen spelet, jag har hela tiden spelat Warlock och alternerat mellan Voidwalker / Stormcaller. Men jag tycker efter de senaste patcherna att Warlock överlag har blivit allt sämre i PVP ( vilket är det enda jag spelar ). Har även börjat tröttna på Warlock överlag och vill testa nått annat. Så min fråga till er är vilken klass är det som gäller för tillfället ? Ska man rerolla en Hunter eller Titan ? Tack på förhand

Man måste ju ha en av varje!

Jag har lirat Hunter som main sedan dag 1 och tycker det är den roligaste klassen med mest omväxling mellan klasserna. I PVP är Titans mitt största hatobjekt, många av deras Supers gör dem helt odödliga (framförallt Striker). Kommer en Titan emot mig och jag lägger en Golden Gun i pannan på honom (insta-kill), så dör han inte om han börjat ladda sin super (men det gör ju istället jag). Samma sak gäller inte för en enda Hunter-klass...

Sen har jag inte spelat så mycket på slutet, så jag vet inte ifall Titans har blivit nerfade eller inte.

I PVP kör jag mest Gunslinger eller Bladedancer. I PVE blir det nästan uteslutande Nightstalker.

Så det beror lite på vad du gillar!

Permalänk
Medlem

rekomenderar titan, brukade maina warlocks men när roi kom så bytte jag pga att jag blev utråkad av warloken. ångrar mig inte

Skickades från m.sweclockers.com