Permalänk
Medlem

Inets inflyttningsfest

Har suttit och små sneglat lite på dom två bärbara dom rear ut.

Acer Aspire VX5-591G-53H Acer
Lenovo Ideapad 700-1 5 Lenovo

Har ingen vidare koll på laptops och undrar om dom är väldigt prisvärdiga ? eller om det mer är som andra butikers vanliga rea ?
(Edit: Lät lite dumt kanske, men undviker gärna större folksamlingar om det går, Men hade varit väldigt kul med en bärbar dator

Det som skall spelas är mest Path of exile.

Edit
Många, som tittar in ingen som har lite mer koll på läget en jag ?

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spatten:

Acer Aspire VX5-591G-53H Acer

Har ingen vidare koll på laptops och undrar om dom är väldigt prisvärdiga ? eller om det mer är som andra butikers vanliga rea ?
(Edit: Lät lite dumt kanske, men undviker gärna större folksamlingar om det går, Men hade varit väldigt kul med en bärbar dator

Jag var där och löpte Acern idag, finns fem kvar i lagret när de öppnar imorgon enligt sidan. Tror Lenovon är slut.

Spontant kändes den bra och snabbt. Jag packade bara upp och körde in alla uppdateringar och sånt eftersom den ska vara en present men la in Mass Effect Andromeda för att testa och det rullade på helt ok (extremt krävande/taskigt kodat spel). Bra och behaglig skärm, bra fart på SSDn, kylningen hördes inte och tja, jag gillade den. Jag ville inte köpa en med klenare grafik då jag förväntar mig att dottern ska ha datorn i ett par år, men den är förmodligen total overkill för spel som Path of Exile?

Visa signatur

Citera -> större chans till svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av reflux:

Jag var där och löpte Acern idag, finns fem kvar i lagret när de öppnar imorgon enligt sidan. Tror Lenovon är slut.

Spontant kändes den bra och snabbt. Jag packade bara upp och körde in alla uppdateringar och sånt eftersom den ska vara en present men la in Mass Effect Andromeda för att testa och det rullade på helt ok (extremt krävande/taskigt kodat spel). Bra och behaglig skärm, bra fart på SSDn, kylningen hördes inte och tja, jag gillade den. Jag ville inte köpa en med klenare grafik då jag förväntar mig att dottern ska ha datorn i ett par år, men den är förmodligen total overkill för spel som Path of Exile?

Hej tack för svar

Var å köpte mig en idag också , dock inte provat å spelat på den en. men ska bli kul!

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av reflux:

Jag var där och löpte Acern idag, finns fem kvar i lagret när de öppnar imorgon enligt sidan. Tror Lenovon är slut.

Spontant kändes den bra och snabbt. Jag packade bara upp och körde in alla uppdateringar och sånt eftersom den ska vara en present men la in Mass Effect Andromeda för att testa och det rullade på helt ok (extremt krävande/taskigt kodat spel). Bra och behaglig skärm, bra fart på SSDn, kylningen hördes inte och tja, jag gillade den. Jag ville inte köpa en med klenare grafik då jag förväntar mig att dottern ska ha datorn i ett par år, men den är förmodligen total overkill för spel som Path of Exile?

Jag har också köpt en o funderade på o utöka lagringen, men tydligen behöver man ordna en HD-caddy för det, har du nån koll på var man kan fixa det? Acer verkar skicka ut gratis till usa/canada :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/produkt/1960928/acer-hdd-kabel-for-sata-i...
https://www.inet.se/produkt/1960929/acer-hdd-cover-bracket-fo...

Den där borde det nog kunna vara, inget de har på lager, men brukar komma ganska fort
seg extrakostnad, men där finns de i alla fall. (och ska man ha datorn i flera år kan det ju vara värt det)

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com