Autmatiskt skicka vidare ett mail

Permalänk
Medlem

Autmatiskt skicka vidare ett mail

Tjenare. Jag driver en hemsida (smartcases.se) och jag skulle vilja ha som Inet.se . De har så att när jag skickar ett mail till de så skickar jag ett mail till info@inet.se sen så när jag får svar så är det en personlig email hos inet som tex christopher.spets@inet.se . Hur gör jag så att mina mail som kommer in på info@smartcases.se kommer till min andra carljohan@smartcases.se . Jag använder mig av one.com som webbhotell. Jag vill inte att kunden ska kunna se att jag vidarebefordrar.

Permalänk
Medlem

Logga in på kontrollpanelen på one.com
Klicka på mailadministration, klicka på redigera för info@smartcases.se, där finns det att välja automatisk vidarebefordran.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Det är väl bara att du har flera konton i t.ex. thunderbird. När du får in ett mail i din info-mail och sen ska svara så klickar du på svara.knappen och sen ändrar du vilket konto du ska skicka från...

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Logga in på kontrollpanelen på one.com
Klicka på mailadministration, klicka på redigera för info@smartcases.se, där finns det att välja automatisk vidarebefordran.

Tack så mycket!