Permalänk

Uppgradera systemet

Jag köpte min första stationära dator för ungefär 1 vecka sedan. När jag tänkte skaffa faceit så stog det att mitt system var för gammalt. Samma med h1z1. Just nu har jag Windows 7 Ultimate och undrar ifall man bara behöver köpa kod från tex kinguin för uppgradera systemet? Eller behöver man göra något mer?

Permalänk
Medlem

Vad har du för delar i din dator?

Permalänk
Permalänk
Medlem

De där delarna skall klara av att driva spelen, samt att de skall fungera med win7.

Kan du lägga upp bild på felmeddelandet?

Permalänk

https://gyazo.com/2ec5e79b3a1ff477ed3abdf2ac644a70 När jag försöker starta faceit anticheat. H1 kan jag tyvärr inte visa för har inget h1 konto just nu. Har håll kontakt med faceit support ett tag, dom har kommit med massor förslag men inte funkat än Undrar ifall jag ska uppgradera. Behöver man bara köpa sådan license? Typ på kinguin. Eller key eller vad man nu än köper. Behöver man köpa något mer? Och hur uppgraderar man systemet efter man köpt sådan? xd. Sorry för så många frågor men e rätt ny inom detta

Permalänk
Medlem

Du behöver inte köpa något, men det verkar var en färsk installation då du behöver köra Windows update några gånger.

Permalänk

Jag hade samma problem förut, du behöver bara uppdatera windows för faceit,h1,eslclient mm. alla dessa behöver ?nånting? som finns i dessa updates.

Permalänk

@koja: Det finns inga updates i windows update :/ Jag funderar på att köpa för verkar inte finnas någon lösning

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bestrobin:

@koja: Det finns inga updates i windows update :/ Jag funderar på att köpa för verkar inte finnas någon lösning

Har du en registrerad, äkta kopia av Windows 7? Om inte så får du inte alla uppdateringar, vilket skulle kunna vara en källa till dina problem.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk

@giplet: Jag köpte datorn för ungefär 1-2 veckor sedan :/

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bestrobin:

@giplet: Jag köpte datorn för ungefär 1-2 veckor sedan :/

Ja? Köpte du den begagnad? Faktum kvarstår. Om Windows är en piratkopia så får du inte alla uppdateringar, och eftersom det är någon uppdatering som verkar saknas så är det kanske något att kolla upp.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk

Ladda ner windows 10 på microsoft hemsida, Du kan installera det nu och köpa nyckel senare.

Permalänk
Medlem

På denna sida ska det fortfarande gå bra att uppgradera till win 10:)
Upgradera till win 10 "hjälpmedel"

Permalänk

Om man uppgraderar till win 10, behöver man köpa key? Fattar inte hur det fungerar xd

Permalänk

Jag använde mig av windows egna gratis uppgradering till w10 Kan lira h1 och faceit anticheat nu Tack för hjälpen!