Skall du till Retrospelsmässan 2017 ?

Permalänk
Livsnjutare 😎

Skall du till Retrospelsmässan 2017 ?

Jag är i fart med att käka frukost och sådär, och sedan ordna en bil för att ta mig till Retrospelsmässan i Göteborg.
Det är alltså idag den 29'e April 09.00-20.00.

Förr-förra året var det tydligen full hus och mycket saker att göra/se/hitta på.
Bilder och info här; http://www.retrospelsmassan.se/2015/08/17/retrospelsmassan-20...

För de som skall dit, vi kanske ses!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Kunde varit en öppen omröstning tycker jag, nu när det ändå är samma dag

Hade ingen aning om att det var idag, men jag hade inte tänkt gå ändå.

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av GilbertG:

Kunde varit en öppen omröstning tycker jag, nu när det ändå är samma dag

Hade ingen aning om att det var idag, men jag hade inte tänkt gå ändå.

Hur menar du "öppen omröstning" ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock
Att man får se vem som röstat vad

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Inaktiv

Tusan vad grymt, dåligt att detta hade annonseras så dåligt.

Jag hade självklart kommit om jag på något sätt kunde frysa tiden så den stod tid så jag fick tid.

Permalänk
Medlem

Om du menar förföra året då förra året var det inställt så ja, då vart det lite väl många, vart 4 timmar i kö för att ta sig in och tja med den tanken skippar jag i år.

De har en ny lokal i år som jag antar är lite större men har annat att göra än att köa :p+

Deras Speedrun event har börjat för de som vill see Stream från mässan: https://www.twitch.tv/ludendi

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Nope bor inte nära direkt malmö så