Players Unknownbattleground, ett skämt?

Permalänk
Medlem

Players Unknownbattleground, ett skämt?

Tja käraste clockare.

Köpte precis players unknown och installerat skiten. Men spelet vill ju fan inte dra igång från Steam, läst runt lite på forum och verkar vara VÄLDIGT många som upplever samma typ av problem. Waste of money liksom, har testat installera om skiten och verifierat filerna verkar dock inte funka. Någon som möjligtvis har en lösning på detta problem, skulle uppskattas. Annars varnar jag bara er och säger KÖP INTE SKITEN!

Mvh

Visa signatur

CPU: i9 9900k 5.1Ghz 1.325V LLC 6
GPU: Asus 1080 Ti Strix OC 2063Mhz
RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB 3200Mhz
Screen: Asus PG278Q | SC: SoundBlasterZ | 500GB | PSU: Corsair HX1200i | Case: Corsair 570X | Samsung 970 EVO | Motherboard: Asus Z390-F | Cooler: Corsair H150i

Permalänk
Medlem

Refunda från steam. klart

Permalänk
Medlem

Märkligt, fungerar felfritt för mig!
För övrigt ett kanonspel

Permalänk
Medlem

Kika här:
https://forums.playbattlegrounds.com/topic/14224-known-work-a...

Finns en känd bug om jag minns rätt.

Är riktigt roligt när det väl fungerar. Haft lite problem sedan förra patchen med nätverkslag.

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | Nätagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av shejtan:

Tja käraste clockare.

Köpte precis players unknown och installerat skiten. Men spelet vill ju fan inte dra igång från Steam, läst runt lite på forum och verkar vara VÄLDIGT många som upplever samma typ av problem. Waste of money liksom, har testat installera om skiten och verifierat filerna verkar dock inte funka. Någon som möjligtvis har en lösning på detta problem, skulle uppskattas. Annars varnar jag bara er och säger KÖP INTE SKITEN!

Mvh

Dumt att avråda folk från att köpa årets bästa spel bara för att det inte fungerar för just dig.. jag har spelat 450 timmar utan större problem.

en snabb googling visar att ditt problem troligtvis är detta:

EDIT AND FIX: Managed to fix mine. Turns out I needed to uninstall Microsoft Visual C++ 2015 then download and reinstall, fixed it straight away. Hope that helps

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem
Skrivet av shejtan:

Tja käraste clockare.

Köpte precis players unknown och installerat skiten. Men spelet vill ju fan inte dra igång från Steam, läst runt lite på forum och verkar vara VÄLDIGT många som upplever samma typ av problem. Waste of money liksom, har testat installera om skiten och verifierat filerna verkar dock inte funka. Någon som möjligtvis har en lösning på detta problem, skulle uppskattas. Annars varnar jag bara er och säger KÖP INTE SKITEN!

Mvh

Är väl kanske lite i överkant att gråta eller gnälla över buggar i ett spel som fortfarande är i Beta stadie? Det är pre-release om du inte fått med dig det?

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Medlem

skitbra spel, äger du det inte änn så köp det. det är bra bara du som inte kan med din dator och inte vet hur man felsöker innan man slänger ur sig strunt

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

Felfritt här. Bara för att du har problem så är inte spelet skit.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

SBS, fungerar fint för miljontals människor.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Inaktiv

Sjukt kul spel. Roligaste jag haft på vet inte hur länge! De flesta vännerna har också köpt och vet då ingen som är missnöjd

Hade någon crash för några månader sen men på senaste har det rullat riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Early access som tidigare talare sagt. Inte nöjd = refund.

Bästa spelet jag kört på länge, lade CS på hyllan ett bra tag framöver.

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Medlem

Det är som andra sagt early access. Det är meningen att spelet inte skall fungera felfritt just nu. Dock är det ett väldigt lättfixat problem som ovanstående skrivit och spelet är otroligt roligt.

Permalänk
Medlem

Jag blir bara så jävla förbannad för att:

1. Jag är så förbannat sneskjuten
2. Det finns alldeles för mycket fuskare.

Jag KAN inte förstå varför det är kul att fuska i spel, varför? Är det roligare då?

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk

505 timmars played so far.. still counting roligaste jag kört sen Diablo 2

edit: jag har endast stött på 1 obvious fuskare sen jag började spela.

Permalänk
Medlem

Spelet funkar utan problem för mig, TS kanske ska fråga efter hjälp istället för att säga att spelet är värdelöst?

Visa signatur

CPU: i7 2600k@4.4GHz, RAM: 16GB DDR3@1600MHz, Mobo: MSI Z68A-GD55 (G3), Lagring: 250GB Samsung SSD 850 EVO + 1TB WD blue HDD, Grafikkort: EVGA FTW 1070 (GPU@2113MHz, vRAM@8930MHz)

Skärm 1: Asus PG279Q, Skärm 2: Asus VE228, Tangentbord 1: Corsair K95 RGB (Cherry MX Blue), Tangentbord 2: Teensy 3.2 och dioder ihoplött på 3 mm rostfritt (Outemu Ice Light Purple), Mus: Corsair Scimitar

Permalänk
Medlem

Haha älskar när det blir fart i en 3 månader gammal tråd och nu ska alla komma med tips och hate på TS

Visa signatur

Du är vad du äter - mmmmm kebab!!

Permalänk
Avstängd

@shejtan: har inte hört någon med ditt problem, något måste du göra fel eller så går något snett i själva installationen. OM det nu är så många som har detta fel borde det ju vara åtgärdat för längesedan, eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Westelindh:

505 timmars played so far.. still counting roligaste jag kört sen Diablo 2

edit: jag har endast stött på 1 obvious fuskare sen jag började spela.

Det behöver ju tyvärr inte vara obvious i PUBG. Finns gånger där de omöjligt kunnat veta var jag befunnit mig....

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk
Medlem

Men jag är inte bitter jag!

I övrigt, världens bästa spel!

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk
Medlem

Fyfan vad irriterande att se såna där filmer.
Man märker ju direkt att det inte är några genier bakom spakarna som spelar.

Vad han plockar upp och hur han rör sig osv.

jaja, inte märkt av så många fuskare hitills, så jag är ganska nöjd.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av IuZ:

Jag blir bara så jävla förbannad för att:

1. Jag är så förbannat sneskjuten
2. Det finns alldeles för mycket fuskare.

Jag KAN inte förstå varför det är kul att fuska i spel, varför? Är det roligare då?

I din vrede tänker du inte klart. Det är dig, som blir arg, fuskaren roar sig åt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D//4090

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

I din vrede tänker du inte klart. Det är dig, som blir arg, fuskaren roar sig åt.

Skickades från m.sweclockers.com

Varför spelar man spel för att fuska? Man förstör upplevelsen för alla andra. Beter man sig så tyder det mer på att något är fel med personen i fråga.

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk
Skrivet av IuZ:

Det behöver ju tyvärr inte vara obvious i PUBG. Finns gånger där de omöjligt kunnat veta var jag befunnit mig....

https://www.youtube.com/watch?v=v9gY-JhKZys

Ja så är det.. men nu skrev jag att jag har märkt av 1 som verkligen är obvious, har det varit flera gånger så är jag lyckligt ovetande
var faktiskt inte för längesedan jag träffade på honom, han hoppade från ett hustak och 2-shottade mig med uzi i luten. + att han i samma hopp dödade min teammate som stod 5 hus bort inne bakom skydd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IuZ:

Varför spelar man spel för att fuska? Man förstör upplevelsen för alla andra. Beter man sig så tyder det mer på att något är fel med personen i fråga.

Ja det kan man tycka. Men det är ju just det som är anledningen till att man fuskar, för att förstöra andras upplevelse.

Visa signatur

7800X3D//4090

Permalänk
Medlem

Sluta gråt. Felsök problemet eller gör ett återköp, så enkelt är det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Ja det kan man tycka. Men det är ju just det som är anledningen till att man fuskar, för att förstöra andras upplevelse.

Point made. Som sagt ingen respekt för andra människor. Ett steg från psykopat.

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk
Medlem
Skrivet av IuZ:

Jag blir bara så jävla förbannad för att:

1. Jag är så förbannat sneskjuten
2. Det finns alldeles för mycket fuskare.

Jag KAN inte förstå varför det är kul att fuska i spel, varför? Är det roligare då?

Skrivet av IuZ:

Det behöver ju tyvärr inte vara obvious i PUBG. Finns gånger där de omöjligt kunnat veta var jag befunnit mig....

https://www.youtube.com/watch?v=v9gY-JhKZys

Dom flesta har nog redan blivit bannade om du inte sett det här. https://dotesports.com/pubg/pubg-50k-bans-cheaters-16377

Har spelat sen det kom ut och inte stött på 1 enda fuskare.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem

@IuZ: Det är ju bara lyssna på den lilla insekten som pratar, någonting saknas ju rimligen i hans liv om han behöver känna sig så tuff bakom skärm och fusk. Var tredje ord är okväde, låt vara att man spyr ut skit ibland men det där var ju något i en egen liga.

typo
Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB