Permalänk
Medlem

Skärm till 2x 1080GTX 8gb

Jag har 2x Evga 1080gtx, den klockade varianten, samt en I7 6700k 4.0ghz. Jag funderar på att köpa en Asus 34" LED G-Sync Rog Swift PG348Q, är det ett bra val

Permalänk
Medlem

Ja det funkar väl bra. Beror ju helt vad du är ute efter, men det är funkis till din setup.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Avstängd

Kommer ju snart en ny Acer predator z35p, 35 tum med VA panel 3440x1440 , G-Sync och man kan köra den upp till 120Hz....kanske är ide å vänta in den...

Permalänk
Medlem

Jag spelar på datorn, känner att jag vill ha en skärm jag är nöjd med och som håller ett tag. Jag tycker den där verkar intressant, funderade mest på om det finns något bättre runt samma peng

Permalänk
Medlem

@WhiteOnyx: Det skulle jag kunna göra, men då kan man sitta och vänta i all oändlighet för att det hela tiden snart kommer något bättre

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kotten81:

@WhiteOnyx: Det skulle jag kunna göra, men då kan man sitta och vänta i all oändlighet för att det hela tiden snart kommer något bättre

Den är ju på G nu!

Permalänk
Medlem

Jag kan få tag på denna Acer Predator XB271HU 27 till priset av 3000 kr och den är bara 1 månad gammal, är det ett bättre köp, eller kommer det vara stor skillnad rent visuellt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kotten81:

Jag kan få tag på denna Acer Predator XB271HU 27 till priset av 3000 kr och den är bara 1 månad gammal, är det ett bättre köp, eller kommer det vara stor skillnad rent visuellt

Kolla kvitto, döda pixlar och BLB och betala inget i förskott, för det priset är för bra för att vara sant.

Jag har AOC version av den skärmen och jag är supernöjd med den. Så är det på riktigt så är det en väldigt bra skärm för dig.
Men det priset är för billigt.

Här har du tester till den skärmen, fel märke med det är samma skärmar.
http://www.sweclockers.com/test/21139-asus-rog-swift-pg279q-k...
http://www.sweclockers.com/test/22861-aoc-agon-ag271qg-premiu...

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

@Kotten81: Köp en ultrawide och bli nöjd

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk
Medlem

Jag kör den asus skärmen du nämner på 1st asus 1080 strix. Funkar gallant, o du har desutom sli så du borde kunna spela allt om sli stöd finns i bra fps.

Visa signatur

MB MSI PRO Z790-A MAX WIFI CPU i9 14900K CPU COOLER EK-Nucleus AIO CR360
GPU ASUS GeForce RTX 3090 STRIX GAMING OC PSU ASUS ROG Strix 1000W
MEM CORSAIR DOMINATOR TITANIUM 48GB DDR5 RGB 7000Mhz
MONITOR Asus PG42UQ 4K CHASSI Phanteks Eclipse P600S White
HD 1 Samsung 990 PRO 2Tb HD 2 Samsung 980 PRO 2Tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Kolla kvitto, döda pixlar och BLB och betala inget i förskott, för det priset är för bra för att vara sant.

Jag har AOC version av den skärmen och jag är supernöjd med den. Så är det på riktigt så är det en väldigt bra skärm för dig.
Men det priset är för billigt.

Här har du tester till den skärmen, fel märke med det är samma skärmar.
http://www.sweclockers.com/test/21139-asus-rog-swift-pg279q-k...
http://www.sweclockers.com/test/22861-aoc-agon-ag271qg-premiu...

En kompis skärm. Den är helt i sin ordning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mogwaii:

Jag kör den asus skärmen du nämner på 1st asus 1080 strix. Funkar gallant, o du har desutom sli så du borde kunna spela allt om sli stöd finns i bra fps.

Ja jag känner ju lite att jag vill ha en skärm så jag faktiskt utnyttjar datorn till max

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fan nu har jag beslutsångest hur jag ska göra. Blir uppgraderingen så stor att det är värt dom extra pengarna från Acer skärmen till Asus wide skärmen