Tips gällande nytt chassi med fönster "Deepcool DUKASE Liquid"

Permalänk
Medlem

Tips gällande nytt chassi med fönster "Deepcool DUKASE Liquid"

Hej vänner.

Är så att jag kollar på nytt chassi och kollar på https://www.inet.se/produkt/6902212/deepcool-dukase-liquid#sp.... Gillar utseendet och läst gott om vattenkylningen som kommer med. Vad säger ni om det här chassit eller rekommenderar ni något annat i samma prisklass? Som ni ser på det här chassit så är det sånt jag är ute efter isf.

Finns det liknande som är bättre enligt er? Har Evga slutna vattenkylning i min låda just nu och har ett Evga Geforce 1080 med vattenkylning på gång hem så måste finnas plats till båda dessa radiatorerna. För är det inget direkt ni ser som negativt med det här chassit kör jag på det.

//Jimmy

Visa signatur

CPU: i7700k (Delided) @ 5Ghz | GPU: Gigabyte GTX 1080 TI Waterforce Xtreme Edition | Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance | Mobo: ASUS PRIME Z270-K | PSU: EVGA Supernova G2 850W | SSD: 2 * Samsung 850 EVO 500GB och HDD: 4TB | Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV | CPU-Kylning: DeepCool Captain 360 EX | Skärm: AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk

Jag tycker inte det ser bra ut. Har du spanat in alla chassin från Phanteks? Har du spanat in vattenkylning från EK?

Skickades från m.sweclockers.com