Lågt ljud Samsung s7 edge hjälp por favor :)

Permalänk
Medlem

Lågt ljud Samsung s7 edge hjälp por favor :)

Hej!

Jag upplever när jag har mina hörlurar att ljudet är för lågt när jag spelar musik i t.ex. Spotify, har högsta på men det räcker helt enkelt inte till jag vill kunna ha möjligheten att trycka på ordentligt.

Har alltid stört mig på det men aldrig tagit tag i det, men tänkte höra med er här, finns det något sätt att höja högsta volymen, vet att det finns en del appar som ska "boosta" men dom funkar inte provat ett par men det verkar inte finnas någon app som löser detta.

Går det inte att låsa upp den på något sätt eller konfigurera det i datorn eller liknande ? tacksam för svar.

Tack på förhand

Linus Jensen

Permalänk
Avstängd

vilken impedans har din lurar?

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Vad har du för hörlurar? Och det är inte så att du får upp en popup om att högre volym kan vara skadligt?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Har ett par Sony lurar, kanske är dom som inte räcker till Sony bluetooth lurar, men saken är att jag kan koppla dom till datorn och där kan jag få dubbelt så hög mer eller mindre. Så det begränsas ju ändå på något sätt i telefonen.

Såklart har jag sett popupen som du pratar om men tagit bort den och höjer på max efter jag är inte helt slut haha ^^