Zotac avtäcker Geforce GTX 1080 Ti Mini

Permalänk
Melding Plague

Zotac avtäcker Geforce GTX 1080 Ti Mini

Efter att de tidigare tidigare under året lanserat en krympt version av Geforce GTX 1080 följer nu Zotac upp detta med Geforce GTX 1080 Ti Mini, vilket är det minsta av sitt slag på marknaden.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Mycket prestanda i ett så litet format.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

Nice, Zotac!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Det får plats i mitt Metis. Kan nån låna mig lite pengar?

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Den vattenkylda versionen av detta kort är så XXX alltså! Hade suttit fint i mitt nya chassi!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det här kan vara precis vad jag är ute efter.
Jag håller på och sätter upp ett vattenkylningsbygge för mitt nya fractal design define c-chassi och det känns som att ett långt grafikkort kommer bli lite trångt.
Ser fram emot priser och releasedatum

Permalänk
Medlem
Skrivet av heffaklumpmamma:

Det får plats i mitt Metis. Kan nån låna mig lite pengar?

Det går att få in 26.67 cm långa grafikkort med, men det är trångt som tusan Jag med flera har lyckats

Lite bilder och info här
http://www.sweclockers.com/forum/post/16576684

Dock behövde jag använda SFX-nätaggregat annars hade det nog inte gått.

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Medlem

HBM minnen tappt ännu ett försäljningsargument. Vem behöver HBM när korten blir rejält mycket mindre med prestanda som inte ännu ens lanserade Vega ser ut att besitta.

Hur coolt minisystem kan man inre bygg och med vatten!
Nästan så ja vill köpa bara för att bygga ännu mindre prestandamonster som jag inte kommer nyttja prestandan i.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Gullig!

Permalänk
Snusfri

Nice med ett så pass litet men ändå väldigt kraftfullt kort.
Känns som att mitt nästa bygge kommer att bli ett mITX eller mATX.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Varför döpte de den inte till 1080 Ti Ny?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem

Ett sånt här i ett S4 Mini

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av izzeww:

Ett sånt här i ett S4 Mini

Visst är det kompakt men jag tror att det ändå är lite väl stort för att få plats i en telefon som Samsung Galaxy S4 Mini.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon114264:

Visst är det kompakt men jag tror att det ändå är lite väl stort för att få plats i en telefon som Samsung Galaxy S4 Mini.

Haha Menade chassit S4 Mini http://nfc-systems.com/s4-mini/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Varför döpte de den inte till 1080 Ti Ny?

vad står Ny för då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viochee:

vad står Ny för då?

"Ti Ny"... "tiny"....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viochee:

vad står Ny för då?

Skrivet av Gagoff:

"Ti Ny"... "tiny"....

What Gagoff said

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem

Hallå! Jag har precis köpt hus. Och jag har redan ett ti. Att bygga ett mini-itx med custom loop är uteslutet. Ok? Det går bara inte. Varför gör ni så här? Så jävla taskigt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.