Nedladdningskod till Dawn of War 3

Permalänk

Nedladdningskod till Dawn of War 3

Hej SweC!

Fick en kod till Dawn of War 3 med mitt GTX1070 som jag aldrig installerade och nu inser att jag inte kommer göra heller. Tänker mig 250 kr. Betala via Swish så skickar jag kod via PM/sms/mail.

Ha det!
/Calle

Läs hela annonsen här

Permalänk

Oj. Fick koden med min ASUS-skärm, inte grafikkort. Om det nu är någon som tänker kommentera på det

Permalänk

Du aktiverar koden och får en steamkod efter en arbetsdag så gör det innan så du har steamkoden stället. Ett tips.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lankfisher:

Du aktiverar koden och får en steamkod efter en arbetsdag så gör det innan så du har steamkoden stället. Ett tips.

Han vet för jag köpte min av honom

Permalänk
Medlem

@Lankfisher: har du nån kod kvar ?

Permalänk

@Legendaa: nej tyvärr hade bara en och detta är en annans annons

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

fanns det nån steamkod att köpa ?

Permalänk

@Legendaa: Jag har en kod som aktiveras och blir en steam-kod (tydligen). Fortfarande till salu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlhenrik:

@Legendaa: Jag har en kod som aktiveras och blir en steam-kod (tydligen). Fortfarande till salu.

Kan du fixa till det och sen när du har koden sälja den till mig ?
För vad jag förstår så ska man skicka in den voucher(koden) som du fick och skicka in till dom tillsammans med en faktura eller kvitto .
Går detta att fixa till ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Legendaa:

Kan du fixa till det och sen när du har koden sälja den till mig ?
För vad jag förstår så ska man skicka in den voucher(koden) som du fick och skicka in till dom tillsammans med en faktura eller kvitto .
Går detta att fixa till ?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kollar på det ikväll, inte hemma nu. Så som jag förstått det ska det inte skickas in nåt. Skriver när jag vet mer.

EDIT: Föregående talare hade rätt. Det var en massa som skulle skickas in och registreras. Har gjort det nu. Skriver igen när jag får koden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlhenrik:

Jag kollar på det ikväll, inte hemma nu. Så som jag förstått det ska det inte skickas in nåt. Skriver när jag vet mer.

EDIT: Föregående talare hade rätt. Det var en massa som skulle skickas in och registreras. Har gjort det nu. Skriver igen när jag får koden!

Kanon bra ,vi hörs av 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Legendaa:

Kanon bra ,vi hörs av 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Fixat nu! Har steam kod redo

Permalänk
Medlem

drog ett pm