SweClockers på plats för Computex 2017

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på plats för Computex 2017

Inom kort drar årets upplaga av världens största mässa för datorkomponenter, Computex, igång i Taipei. SweClockers redaktion är givetvis på plats för att rapportera om alla spännande nyheter.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Sjukt pepp alltså! Som jag har längtat!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Kan bli riktigt spännande !
MYCKET videos nu, så vi här hemma kan känna att vi är med er där borta på riktigt.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem

Riktigt taggad för vad som kommer presenteras i år och detaljerad information om Skylake-X samt Threadripper och vilken av dem man ska köpa

Permalänk
Medlem

Nu hoppas vi på AMD Vega for Gaming release date! Plix!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk

Äntligen! Som en väntat! Hoppas nu på riktigt smaskiga nyheter om AMD Vega!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Timingen är perfekt med computex då jobbet går ner i ett lägre tempo

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Spännande vecka framför oss

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Den stora frågan är ju, vad är det Kenneth glömt?

https://www.youtube.com/watch?v=CDs_djRrzQA

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Wolfkin:

Den stora frågan är ju, vad är det Kenneth glömt?

https://www.youtube.com/watch?v=CDs_djRrzQA

Sist glömde han ju laddaren till laptopen..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Detta ser mycket lovande ut, om det fortsätter så här så kommer jag bli mycket nöjd med Sweclockers rapportering från Computex 2017.

Visa signatur

janee

Permalänk

Hoppas på ny 34" skärm från asus med hdr.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av emilakered:

Sist glömde han ju laddaren till laptopen..

Skitsnack. Jag hade visst med mig en laddare till datorn, behövde bara ha dockstationen i mellan som jag inte hade med mig av självklara anledningar.