Är det värt att byta från android Galaxy S7 till Iphone 6 med 800 emellan?

Permalänk

Är det värt att byta från android Galaxy S7 till Iphone 6 med 800 emellan?

Hade tänkt att byta från Android till iphone. Har en Samsung galaxy s7 just nu.

Det är en snubbe dom har en iphone 6 o erbjuder även 800kr imellan.

Är det värt det?

Permalänk
Medlem

Oj, svår fråga.
Frågan är väl lite vad det är värt för dig?
Skulle ändå vilja säga att 6S är väl mer i nivå, iallafall om man ser när dom släppts på marknaden.

iPhone 6 är en bra lur, inget snack. Tänk bara på att 16GB (om det är den som erbjuds) kan vara lite lite om du ska trycka in spel och ta bilder osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nastybloodlust:

Hade tänkt att byta från Android till iphone. Har en Samsung galaxy s7 just nu.

Det är en snubbe dom har en iphone 6 o erbjuder även 800kr imellan.

Är det värt det?

Jag hade inte gjort det. Rent ekonomiskt är det ingen jättedålig affär då du kan köpa S7:an för runt 3k begagnat men telefonmässigt är det en dålig affär. Din S7 är en bättre telefon helt klart med en betydligt bättre kamera.

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk
Medlem

Nej, iPhone 6 är ett steg bakåt. Sälj hellre din S7:a och köp en 6S eller 7.

Permalänk

Har en Samsung Galaxy S7 32gb som jag ska byta mot en iPhone 6 plus 64gb.är det värt det?

Men nu äre också såhär att han vill han kvittot. Är det orderbekräftelsen? Har inte kvar den mailen som den fanns på...kan dom maila en kopia om jag chattar med dom? (Den är köpt från hallon)

Permalänk
Avstängd

Ja du får ett nytt kvitto om du kontaktar Hallon.
Men om det är värt det? det kan bara du avgöra, jag antar du får rätt mycket pengar emellan?
Själv skulle jag inte bytt en Nokia 3310 mot en Iphone.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av kaya:

Ja du får ett nytt kvitto om du kontaktar Hallon.
Men om det är värt det? det kan bara du avgöra, jag antar du får rätt mycket pengar emellan?
Själv skulle jag inte bytt en Nokia 3310 mot en Iphone.

Den snubben hade inte tänkt betala något i mellan. Hur mkt är värdet på en iPhone 6 plus 64gb begagnad? Jag är typ helt desperat efter en iphone. Tröttnat på android

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@nastybloodlust: Kolla blocket och tradera, jag kollade lite snabbt och samsungen är värd 3-3,5k och iphone 2,5-3k

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av kaya:

@nastybloodlust: Kolla blocket och tradera, jag kollade lite snabbt och samsungen är värd 3-3,5k och iphone 2,5-3k

Okej

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

@nastybloodlust *Trådar sammanfogade i enlighet med 3.3*

Det går alldeles utmärkt att fortsätta diskussionen i denna tråden. Tänk även på att en beskrivande rubrik ger bättre svar och ett mer lättnavigerat forum.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...