FIFA (PS4) Pro-Clubs: Största turneringen någonsin

Permalänk

FIFA (PS4) Pro-Clubs: Största turneringen någonsin

Hallå där tjejer och killar.
Jag är 29 år och bor i Stockholm, jag har ett brinnande intresse för FIFA med fokus på Proffsklubbar. Runt om i världen finns det miljontals spelare som är delaktiga i Proffsklubbar på seriös nivå, jag själv inräknat spelar proffsklubbar i en organiserad liga, har varit med i dom flesta toppligorna runt om i Europa.

Nu är det så att jag känner mig rätt ensam från Sverige att lira detta, har inte stött på många alls.. Vilket jag tycker är väldigt synd. Ett spel läge som tar en tillbaka till tiden då man lirade i barndomsklubben, enda som räknas är laganda och samarbete, inga diva fasoner och 1 man show funkar här.

Det är så att det nu är på gång att starta den största Internationella FIFA turneringen NÅGONSIN Nord-Syd Amerika kommer med 16 lag, Minst 11 spelare i varje.
Europa kommer bidra med 16 lag också. Troligtvis blir det den största tävlingen inom alla kategorier om man räknar antalet deltagare.

Proffsklubbar har otroligt stor outnyttjad potential att bli en av dom största E-sporterna då FIFA är världens mest sålda spel, räkna in också att FOTBOLL är världens mest populära idrott. Varför kolla 1vs1 när man kan kolla 11vs11??

Jag är här för jag vill hitta spelare att komma och lira för SVERIGE. Varför ska vi missa detta?? Sverige är E-Sports nation i världsklass.

Jag är ingen duvunge inom proffsklubbar, Jag har vunnit flertal ligor och flera Team of the season utnämningar. Jag spelar främst vänster = CM,CDM,CAM,LAM,LM.

Jag söker dig som tror att du kan komma och bidra till att Sverige blir störst inom denna E-sport. Först och främst söker jag en CO-Manager som kommer bli lagkapten och sköta laget mestadels, medans jag sköter det administrativa. Sen MÅSTE vi hitta en målvakt i världsklass.

Detta är bara en turnering, men jag vill ha med folk som långsiktigt, ska träna och köra stenhårt för att vara redo när nästa kommer, tänker också anmäla oss till den absolut bästa Proffsklubbsligan i världen där vi ska få våran matchträning främst.

Målet: Att bli Sveriges officiellla E-sports landslag i Proffsklubbar.

Känner du någon som passar in på detta, be denna kolla in det här.

Kontakta mig på Twitter : @Rpop88
Läs nedan (på engelska om turneringen)

"VPG and UVFA will be going head to head in a 32 International World Cup- 16 Teams from VPG 16 Teams from UVFA -
This will be starting Middle of July on weekends ! ????
The 16 Teams from UVFA Are:
1-Brasil,
2-Argentina
3-Colombia
4-chile
5-Uruguay
6-Ecuador
7-Bolivia
8-Venezuela
9-Peru
9-Mexico
10-Costa Rica
11-Honduras
12-Guatemala
13-El Salvador
14-Nicaragua
16-Panama
The Teams are STRICTLY From Nationality !
You can only play for your Nation !
I'll need 16 Nations from VPG To control your International Team!
I'll get this sorted in the next couple of days on who's Managing who!!
Thank you to Lucas Gruny Psn for helping us getting this sorted!"

Permalänk

@Bagdadcowboy: jag röstade på Ganska, mest för att jag inte vet vad du menar.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grönahunden:

@Bagdadcowboy: jag röstade på Ganska, mest för att jag inte vet vad du menar.

Välj avstå röst då ?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Avstängd

Nu har jag varken PS4 eller är direkt bra på Fifa även om jag tycker det är kul. Tyvärr tror jag detta blir svårt då tiden känns väldigt knapp att få ihop ett lag, träna ihop er och sen lyckas i ligan.
Lycka till men jag platsar tyvärr inte.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Skrivet av Stefflo:

Nu har jag varken PS4 eller är direkt bra på Fifa även om jag tycker det är kul. Tyvärr tror jag detta blir svårt då tiden känns väldigt knapp att få ihop ett lag, träna ihop er och sen lyckas i ligan.
Lycka till men jag platsar tyvärr inte.

Jo jag tänker långsiktigt såklart! Vill ju gärna att detta lag ska stå sig, Med vissa förändringar per säsong. Hoppas ju på när sporten väl slår igenom så är vi där, klara och redo för att dominera