Vinnare korade i Casemod Championship på Dreamhack Summer 2017

Permalänk
Melding Plague

Vinnare korade i Casemod Championship på Dreamhack Summer 2017

Efter veckor av förberedelser har vinnarna i Dreamhack Casemod Championship utsetts på stora scenen, där ett projekt med 1 000 timmar av blod, svett och tårar tog hem segern i Master Class.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hur blir det nästa år. Kommer ni hålla i detta då också?
Jag ställer nog upp i så fall!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Proffsmobbare

Grattis till mycket välförtjänta vinnare! Väldigt rolig variation och intressanta designer över hela startfältet.

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Grattis @Faggan ! (och alla andra såklart)

Permalänk
Proffsmoddare

Bästa organiserade modd-tävlingen hittills på DH, sjukt kul att få vara med, sjukt roligt att få medlemmarnas pris med, den värmde mest.

Tack och stort grattis till alla andra vinnare med!

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Entusiast

Instämmer! Sjukt skoj att få vara med och få träffa alla... Detta må ha varit första gången, men absolut inte sista

Permalänk
Proffsmoddare

Awesome people and a great experience. Thank you sweclockers and every single person who attended. It isn't about who wins for me, rather just the opportunity to meet up with some of the best people that I know. Being in the top three is just the bonus.

Permalänk
Medlem

Grattis till alla! Det är nu när man ser alla toppbyggen man förstår hur underlägsen man blivit om man tagit med datorn och ställt ut den! Bra jobbat alla!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Instämmer! Sjukt skoj att få vara med och få träffa alla... Detta må ha varit första gången, men absolut inte sista

Snyggt bygge! Finns det någon anledning till att "t" i "Got milk?" är spegelvänt?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Grymt värdiga vinnare, kul att se när juryn väljer rätt. Det märks verkligen att det är en otroligt mängd jobb som lagts ner på första platserna i alla kategorier. Stort Grattis till er.

Permalänk
Medlem

Värdiga vinnare och imponerande jobb som lagts ner. Jag skulle gärna ha sett några fler närbilder på de olika byggena, framförallt där gallerilänkar saknas (Iris såg spännande ut!).

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av serdyllon:

Värdiga vinnare och imponerande jobb som lagts ner. Jag skulle gärna ha sett några fler närbilder på de olika byggena, framförallt där gallerilänkar saknas (Iris såg spännande ut!).

Det här och mycket mer ska vi kika på till #framtiden! Tvingar timpelay och Faggan att lägga upp gallerier på sina respektive byggen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Grattis alla vinnare och alla som ställt upp i tävlingen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator nr.1
CPU:R7 5800X GPU:RX 5700 Pulse MEM:16GiB 3600CL16 OS:Win 10 Pro Chassi:O11 Dynamic Mini
Dator nr.2
CPU:R5 1600X GPU:Powercolor RX 5600XT MEM:16GiB 3200CL16 OS:Win 10 Pro Chassi: Ghost S1 mkII, Pangea
Bärbar: Microsoft Surface Pro4

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Dreijer:

Snyggt bygge! Finns det någon anledning till att "t" i "Got milk?" är spegelvänt?

Tackar! Nä det var så I den fonten jag valde och jag tyckte att det såg lite skoj ut så jag ändrade inte

Permalänk
Proffsmoddare

Sjukt kul att vara där och träffa alla! Var riktigt bra byggen i båda klasserna!

Skrivet av Jacob:

Det här och mycket mer ska vi kika på till #framtiden! Tvingar timpelay och Faggan att lägga upp gallerier på sina respektive byggen.

Tycker att det var väldigt bra generellt! Lite jobbigt att flytta allt flera gånger men det är troligen ett måste i vilket fall.

Ska tjata jag med

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Jacob:

Det här och mycket mer ska vi kika på till #framtiden! Tvingar timpelay och Faggan att lägga upp gallerier på sina respektive byggen.

Så snart tiden finns, lovar!

En stor eloge till tävlingsledningen som levererade den bäst organiserade tävlingen hittills på DH (som jag medverkat i).
Grattis till alla vinnare och jag är imponerad av hela startfältet i båda klasserna! Otroligt stolt att få komma hem med en andraplats i min klass.

Som alltid fantastiskt att få umgås alla dagar med likasinnade.
Det är en alldeles för lång höst innan vi ses igen i slutet av november.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av timpelay:

Så snart tiden finns, lovar!

En stor eloge till tävlingsledningen som levererade den bäst organiserade tävlingen hittills på DH (som jag medverkat i).
Grattis till alla vinnare och jag är imponerad av hela startfältet i båda klasserna! Otroligt stolt att få komma hem med en andraplats i min klass.

Som alltid fantastiskt att få umgås alla dagar med likasinnade.
Det är en alldeles för lång höst innan vi ses igen i slutet av november.

Grillträff hos mig i sommar!

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Entusiast
Skrivet av C4B12:

Grillträff hos mig i sommar!

Lätt!