ASUS GTX 660 Ti DirectCU sökes

Permalänk
Medlem

ASUS GTX 660 Ti DirectCU sökes

Hej hej, jag är på jakt efter ett ASUS GTX 660 Ti DirectCU om det är någon som har ett liggande för en rimlig peng.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ett i min dator för tillfället, ska köpa ett 1080 ti sen kan du få det för en billig peng vad bjuder du?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tja, jag budade ju på ett likadant här på Swec för ett tag sen men den personen sket i att höra av sig. Sen budade jag på två vanliga 660 men den snubben hörde inte av sig heller. Men hur som helst, jag budade 500 för det ena och 600 för det bägge så vad säger du om 500 kronor + en hundring för frakt? Det är lite det prisområdet jag noterat när liknande kort varit till salu här den senaste tiden.

Om det duger så hör av dig, ha det gôtt

Permalänk
Medlem

Det låter jätte bra, jag ska bara köpa ett nytt så skriver jag till dig i pm

Permalänk
Medlem

Jag har ett Asus GTX 660 DirectCU II som jag inte använder.

Permalänk
Medlem

@ThaRiZZa: Hej, jag har en som ska skicka mig ett idag som jag ska kolla så det funkar. Gör det inte det så återkommer jag. Tack för att du hörde av dig.

Ha det gôtt

Permalänk
Medlem

Nu har jag köpt ett nytt grafikkort, är du intresserad av att köpa det gamla?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tja, tack för erbjudandet, kan jag höra av mig efter helgen om det? Det är nämligen så att en medlem här på Swec har skickat mig ett som jag ska testa om det funkar, han visste inte. Funkar det inte så hör jag av mig igen, deal?

Ha det gôtt

Permalänk
Medlem

Blir jätte bra!

Permalänk
Medlem

@thörnis: Det löste sig med det andra kortet så jag får säga tack för visat intresse.