Logitech support svarar ej

Permalänk
Medlem

Logitech support svarar ej

Hej!
Jag har väntat 11 dagar utan svar från Logitech support. Har en vän också som aldrig fick svar från dem på sin fråga heller.
Är detta något som de har satt i system? Det står att de ska svara inom 2 arbetsdagar på deras hemsida.

Permalänk
Medlem

Låter konstigt att ett företag som är (eller iaf var, har inte haft med dem att göra på många år nu) kända för bra kundbemötande inte svarar på så lång tid. Prova att ringa dem istället för att maila.

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teagirl:

Hej!
Jag har väntat 11 dagar utan svar från Logitech support. Har en vän också som aldrig fick svar från dem på sin fråga heller.
Är detta något som de har satt i system? Det står att de ska svara inom 2 arbetsdagar på deras hemsida.

Jag hade ganska nyligen ett ärende med Logitech, det tog väldigt lång tid innan jag fick mitt första svar. Men därefter så tog det bara några timmar mellan svaren!

Hoppas samma blir för dig.

/Dez

Permalänk
Medlem

Om du rätt nyligen har köpt grejerna i en butik (fysisk eller på nätet) så kan du fråga dom om alternativa kontaktvägar till supporten. Ibland har återförsäljare ett speciellt telefonnummer dom kan ringa för mycket snabbare support än vanliga konsumenter. När du väl kommer fram borde du bara kunna hänvisa till ärendenumret du redan har loggat, och sen ta det därifrån.