Permalänk
Moderator

Dreamhack Summer 2017

@TheMadPanda och jag själv från Geeks Gaming blev ombedda att ta lite bilder under Dreamhack 2017, redaktionen har plockat fritt av dessa men självklart vill vi visa er allt som hände även utanför artiklarna på framsidan.

Detta galleri är publicerat med redaktionens godkännande.

Besök galleriet här

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Administrativ avgift

Ingen bild på mig , ledsen

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Forumledare

Sjukt imponerad över två saker:

Det ena är att moderatorer faktiskt fastnar på bild (!) och det andra är vad som måste vara decenniets hyllbygge! Ser stabilt ut

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Moderator

@andra94: Du kan få en suddig överskickad, blev rätt dåliga bilder första dagen tyvärr innan jag fick rätt på inställningarna. Trial and error.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Gamla HP sleaper burken får ni gärna skriva vad den innehåller. Mycket kylning för en core2duo som det troligen satt i från fabriken.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Var en sväng förbi på söndag förmiddag
Många svåra frågor på frågesporten, saker man inte varit medlem tillräckligt länge för att veta så lite googling var ju ett måste

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Administrativ avgift

@Lan: Ni sa ju faktiskt att någon knäppde några bra

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Moderator
Skrivet av xfade:

Gamla HP sleaper burken får ni gärna skriva vad den innehåller. Mycket kylning för en core2duo som det troligen satt i från fabriken.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan kolla lite om någon vet det, jag vågar inte lita på mitt minne i frågan.

Skrivet av LPG:

Var en sväng förbi på söndag förmiddag
Många svåra frågor på frågesporten, saker man inte varit medlem tillräckligt länge för att veta så lite googling var ju ett måste

Ja, det mesta tror jag gick att googla men ett par frågor krävde allt att man chansade eller var gammal i gården för att veta.

Skrivet av andra94:

@Lan: Ni sa ju faktiskt att någon knäppde några bra

Mjo, trodde det. Vi har dock 1500+ bilder så kanske vi har någon som inte kvalade i den här utsorteringen.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Administrativ avgift

@Lan: Äh skicka över alla du har så kanske jag själv kan använda någon iaf ^^

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Inaktiv

LOL bitcoin Teslan. Lätt en Hen man tar en öl med.

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att veta om ägaren av Teslan sålt av lite Bitcoins och på så sett haft råd med den...

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Avstängd

Fy vad tråkigt allt ser ut! Lockar inte det minsta.

Är jag sjuk?

Permalänk
Skrivet av Gremanz:

LOL bitcoin Teslan. Lätt en Hen man tar en öl med.

Hennen hade säkert bjudit.

btw jag tror inte jag verstanden das schwedische sprache längre

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Fy vad tråkigt allt ser ut! Lockar inte det minsta.

Är jag sjuk?

Nä, bara tråkig. Men det gör inget.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Kul att man fastnade på bild🤓

Visa signatur

Gigabyte Z170X-Gaming 7 | Intel Core i7 6700K | Corsair Hydro Series H150i med 6st LL120 RGB| Corsair Dominator Platinum RGB DDR4 32Gb 3000MHz | Nvidia RTX2080Ti Founders Edition 11Gb | Corsair Force MP500 240 Gb m.2, 2 x Corsair Force LE200 480Gb | Corsair Obsidian 500D RGB SE med 1st LL120 & 2st LL140 RGB fläktar | Corsair RM850i | Asus ROG Swift PG279Q+Asus PB277Q | Corsair Commander PRO | Corsair Lightning Node PRO + 10 ledstrips | Corsair Virtuoso SE | Corsair ST100 | Corsair K100 RGB | Corsair Dark Core RGB PRO | Corsair iCUE LT100

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Gamla HP sleaper burken får ni gärna skriva vad den innehåller. Mycket kylning för en core2duo som det troligen satt i från fabriken.

Skickades från m.sweclockers.com

i7 3770k 5ghz @1.42v
GTX 780 (SLI fick inte plats med dubbla men annars 2st) Vattenkylt/vattenkylda
p8p67 WS Revolution
be quiet 1200w Dark power pro P10

http://hwbot.org/submission/2788849_

Visa signatur

CpuI7 3770k 5Ghz @ 1.44v Mobo ASUS P8P67 WS Revulotion GPU Evga GTX 780 3GB Ram Corsair vengeance 4x4 1600Mhz Chassi Söndersågat Fractal Design XL R2 Kylning D5 med Bitspower modkit/pumptop med en Bitspower rescombo 150mm, EK GTX TITAN XXL, EK Supremecy Acetal, 2st 360mm rads, 19/13.http://valid.x86.fr/u6qyuw

Permalänk
Medlem

360 Bilder

Om forumet hade haft stöd för 360 bilder hade jag kunnat ladda upp några.

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu