Vad har du köpt på Steamrean?

Permalänk
Medlem

Blev bara Transistor denna rea, har spelat Bastion tidigare som var riktigt bra i mitt tycke och detta ska hålla samma mått vad jag hört. Övriga spel på min wishlist hade inte så stora rabatter och kombinerat med min back log så var det inte så motiverat med fler köp.

Tycker generellt denna rea var sämre än tidigare med avsaknaden av flash sales då det blev lägre rabatter överlag och därmed klart färre fynd gentemot tidigare år. Nu var det bara samma rabatter rean ut så det hände liksom ingenting vilket gjorde rean tråkig i mitt tycke. Är det fler som delar den uppfattningen?

Permalänk
Medlem

Tänkte inte köpa något, men lite blev det ändå..
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition €3.99
Jalopy €8.70
Test Drive Unlimited 2 €4.99
Scania Truck Driving Simulator €0.99

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Pepsin:

Tänkte inte köpa något, men lite blev det ändå..
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition €3.99
Jalopy €8.70
Test Drive Unlimited 2 €4.99
Scania Truck Driving Simulator €0.99

TDU2 är ett underbart spel faktiskt! Har du hunnit kolla hur väl spelet fungerar idag? De var rätt negativa i omdömmet av spelet men online-servrarna ska fortfarande vara kvar vad jag förstått. TDU1-servrarna har nog tyvärr varit nere i 7 år eller något idag, jag har många trevliga minnen av det spelet både på PC och Xbox One.

My Summer Car kan vara värd en titt om du inte redan har eller sett spelet innan.

Permalänk
Avstängd

Dark Souls III 23,99€
Dying light Enhanced Edition 19,99€
Squad 19€
Dirt Rally 15€ (Jag har T500RS Ratt + Pedaler)
Doom 14,99€
NBA2k17 12,49€
Wolfenstein The new Order 9,99€
Shadow of Mordor 4€

Det blev lite overkill, men jag har inte köpt spel på ett tag :-), väntar nog till nästa sommar rea innan jag köper ett spel igen haha.

Permalänk
Medlem

Rean slut nu. Har i alla fall börjat spela lite på det jag köpt.

Permalänk

Borderlands 2 GOTY
GTA IV + ELC
Portal 2
Sims 3 bundle

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem

Köpte Metro redux bundle också
Hoppas på en bra stund med de

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Drog till med ett köp av Cities Skylines + DLC bundle. När en förhoppning om att det ska vara så bra som alla säger.

Jag var en av de många som köpte nya SimCity men sprang in i på tok för många problem med det (även om jag hade rätt kul med det när jag och polarna körde en zon tillsammans). Har hört att Cities ska vara spelet jag söker så håller tummarna för det när det blir en provkörning i den nära framtiden.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk

Blev Shadow of Mordor, Cs:go till tjejen samt Rocket League for min del.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Daz:

Drog till med ett köp av Cities Skylines + DLC bundle. När en förhoppning om att det ska vara så bra som alla säger.

Jag var en av de många som köpte nya SimCity men sprang in i på tok för många problem med det (även om jag hade rätt kul med det när jag och polarna körde en zon tillsammans). Har hört att Cities ska vara spelet jag söker så håller tummarna för det när det blir en provkörning i den nära framtiden.

Blev sugen kollade på youtube videos idag och bestämde mig för att köpa men missade att rean var slut:(

Permalänk
Medlem

Köpte The Witcher 3 GOTY.

Köpte The Witcher 3 till PS4 när det kom, spelade runt ~90 timmar. Men varvade aldrig det, blev sugen igen efter har sett lite av Keralis let's play serie av The Witcher 3.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC