Hjälp mig hitta en 3,5mm hane - hane adapter!

Permalänk
Medlem

Hjälp mig hitta en 3,5mm hane - hane adapter!

Hej! Behöver hjälp med att hitta denna adapter enligt bild,

Finns på ebay/aliexpress men vill hitta den i Sverige för snabbare leverans.

Om ni undrar vad jag ska den till så är det för att koppla en bluetooth mottagare till bilens aux

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Finns ju sådana kablar i mängder annars!

Permalänk
Medlem

Jag skulle rekommendera en ordinär hane-hane med kort kabel mellan som går att få tag i på valfri Kjell/Klas i sjön/etc.
Nackdelen med adaptern på bilden är att det blir lätt att skada uttaget då adaptern sticker ut långt och ger en rätt bra hävstångsverkan då något drar eller stöter i den.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Tack för svar, men jag vill ändå ha en. Kablar har jag massor men vill ha så lite kablar som möjligt hängandes i bilen

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem
Permalänk

Verkar ju tvärsvårt att hitta en lös via en svensk distributör. Har ett alternativ att få tag i en, köpte mig en bluetooth-dongel för ett tag sedan för att kunna köra musiken via bluetooth i ett par lastbilar ja kör ibland. Där följde det med just den adapter du söker.

Köpte den på Tradera, gick på 99 via denna säljare, skickades som brev och kom hem snabbt i lådan. http://www.tradera.com/item/344486/278246452/tradlos-bil-blue...

EDIT
Ha, just när man skickat så ser jag svaret ovanför

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias.F:

Verkar ju tvärsvårt att hitta en lös via en svensk distributör. Har ett alternativ att få tag i en, köpte mig en bluetooth-dongel för ett tag sedan för att kunna köra musiken via bluetooth i ett par lastbilar ja kör ibland. Där följde det med just den adapter du söker.

Köpte den på Tradera, gick på 99 via denna säljare, skickades som brev och kom hem snabbt i lådan. http://www.tradera.com/item/344486/278246452/tradlos-bil-blue...

EDIT
Ha, just när man skickat så ser jag svaret ovanför

Eller så köper han den jag länkade till då det är en sån han söker.

Skickades från m.sweclockers.com