Sparfil till homefront the revolution till pc sökes.

Permalänk
Medlem

Sparfil till homefront the revolution till pc sökes.

Hej

efter en hd krasch försvann sparfilen för mig på homefront the revolution till pc
Är helt omöjligt att hitta nån sparfil på nätet.

Har spelaT ca 4-5 timmar av spelet, spelet är inte så kul för att jag ska orka börja spela om det. men det är så pass bra att man vill spela klart.

Så om nån har nån sparfil dom vill dela med sig vore det ju jättesnällt, om det är 5% eller 95% av spelet avklarat spelar ingen roll.

Tack på förhand.

/Roger

Permalänk
Medlem

nån måste ju ha nån sparfil? eller inte tydligen

Permalänk
Medlem

Har du googlat?

Permalänk
Medlem

@m4gnify:

Ja och helt omöjligt att hitta, brukar alltid finnas nån sparform men inte den här gången.

Permalänk
Medlem

ingen alls som har nån sparfil sparad som kan dela med sig?

första spelet som är helt omöjligt att kunna hitta nån sparfil på internet.. googlat och googlat utan resultat.

Permalänk
Medlem

Du ska ändå ha en eloge för att du fortfarande letar sparfiler efter sisådär 8 månader istället för att bara bita i det sura äpplet o spela om de där 4-5 timmarna.

Permalänk
Medlem

Jag googlade lite snabbt och hittade denna save file, men verkar som det är 100% avklarat
https://savesforgames.com/game-saves/save-for-homefront/

Edit: Ursäkta mig, verkar som det inte är Homefront Revolution...

Edit 2: Nu tror jag hittade till Homefront Revolution
http://horo-game.com/homefront-the-revolution-save-100-passin...

Jag fick dock virusvarning, så var försiktig med vad du tankar ned

Visa signatur

Wahoo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matuta:

Du ska ändå ha en eloge för att du fortfarande letar sparfiler efter sisådär 8 månader istället för att bara bita i det sura äpplet o spela om de där 4-5 timmarna.

Känns som något jag också skulle göra. Haha. Inte viktigt/kul nog att lägga 4-5h på men suget finns ändå ibland att fortsätta...

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Keeper of Traditions

Hade det varit det äldre Homefront hade jag kunnat hjälpa till, detta har jag inte spelat

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §3.4 och §4*

Citat:

§3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.
§4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning).

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...