Permalänk

Någon som köper x299 imorgon?

Kul och veta hur många som kommer köra på x299
Vilka modeller kommer ni köra?

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Medlem

@drakelito: Jag hade köpt det om IHS hade varit fastlödd, tyvärr är det avgörande för mig då jag ej vill behöva delidda en CPU för 10Tkr.

När det kommer till moderkort ser Gigabytes 9 riktigt bra ut, och det är det enda riktigt ultra-high end som släpps vid release, det är tråkigt att inte ASUS och MSI är redo med Rampage och Godlike.

Edit; Jag ville verkligen försöka gilla X299, men sättet som Intel har skött detta på överlag ska inte belönas med pengar, det är ett skämt rakt igenom, och det är synd för jag gillade verkligen X99 med 5960X och 6950X, grymt bra processorer och plattform, supernöjd.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Skrivet av Aeig:

@drakelito: Jag hade köpt det om IHS hade varit fastlödd, tyvärr är det avgörande för mig då jag ej vill behöva delidda en CPU för 10Tkr.

När det kommer till moderkort ser Gigabytes 9 riktigt bra ut, och det är det enda riktigt ultra-high end som släpps vid release, det är tråkigt att inte ASUS och MSI är redo med Rampage och Godlike.

Edit; Jag ville verkligen försöka gilla X299, men sättet som Intel har skött detta på överlag ska inte belönas med pengar, det är ett skämt rakt igenom, och det är synd för jag gillade verkligen X99 med 5960X och 6950X, grymt bra processorer och plattform, supernöjd.

Mvh

Hör dig. Förstår att det är en faktor som helt klart kan avgöra. Personligen vet jag inte om det blir det för mig eller inte

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Medlem

Blir en 7900X och förmodligen Gigabyte Aorus gaming 9.

Visa signatur

Intel i9 13900k delid (4090) (Jobb/Lek)
Vattenkylning från EK på rubbet.