Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jul 2011

Spotify lokala filer.

Hejsan så jag har lagt in musik från min dator till Spotify, ladda ner dessa också på Spotify då, sen ska man ju kunna ladda ner dom på mobilen om datorn och så använder samma wi-fi well mobilen e via wi-fi datorn e via sladd, tryckte på nerladdningsknappen, inget händer, jag har läst på Spotify också men inte hittat något som hjälpt, skickade mejl, dom bad mej att kolla forum och deras community, hittade inget som kunde hjälpa, har testat de jag kunde tänka mej de kunde va men inget hjälpte.

Finns det någon här som möjligen har en idé om vad jag ska göra?

Vet inte om detta e rätt sida utav forumet för sådana frågor men efter många om å men så kändes de rätt.

Hälsningar,
Pastrami

Bab

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar/Malmö
Registrerad
Jan 2012

När jag sparar lokala filer så kör jag in dem i en lista i Spotify på datorn typ "Musik 2017". Sedan är det bara att gå in på spotify i mobilen och ladda ner antingen via Wifi hemma eller via telefondatan. Se också till att du i spotify inställningarna tillåter nedladdning.

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro/PSUBeQuietDarkPowerPro1000w/ Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING/AURA/CPU:i7-6700K 4.2Ghz/Kylare:BeQuiet! SilentLoop240mm/Ram:Corsair 16GB DDR4 3200MHz Vengeance/GPU:Asus R9 280X Matrix Platinum 3GB/SSD:Corsair Force GT 2x120GB/HDD:Seagate/WD->20TB/OS:W7/TillbehörLogitechG930/Z906,G510/K350/M705/G440/
MionixNaos5000/7200/Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM,49"Sony,KD49X8005C/Mobil:Sony Z5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Extremaz:

När jag sparar lokala filer så kör jag in dem i en lista i Spotify på datorn typ "Musik 2017". Sedan är det bara att gå in på spotify i mobilen och ladda ner antingen via Wifi hemma eller via telefondatan. Se också till att du i spotify inställningarna tillåter nedladdning.

Ja jo jag har ju gjort allt, ominstallerat, raderat data å cache osv, blir fan idiot. Sen vill dom lokala låtarna laddas ner men dom som redan finns på spotify (då artist å albumen ja la in från min dator redan finns) så vill spotify ladda ner dessa alls så dom finns ej i offline läget åååååååååååååå >_<"

Bab